”What the Fanta?”

Rosett

Trådstartare
Det finns en Fanta med hemlig smak, färgen är blå.
Köpte en idag för att testa men den var inte god, känns som om de har blandat ihop flera smaker. Den luktar på ett sätt men smaken är som 3-4 andra olika.
Jag känner igen lukten men kan inte placera den. :confused:

Nån mer som testat den?
Vad tyckte ni?
 
Färgen på fantan eller på en del av burken? Tänkte om det kommit en ny omgång. Jag vågade aldrig testa, hörde inget bra om dom och tänk att hitta en god smak för att sedan behöva köpa mängder av fantor för hitta den i en av tre:laugh:
 
Hemliga smaken ogillades av den del av familjen som dricker läsk. Däremot var det här en hit:

4B348CCC-67FB-4A6B-BF32-EEC6BE46377B.jpeg
 
Vad är det för smak? Ser ut som blåbär :).

Ja, det var blåbär. Jag passade på att smaka en centiliter och den var ganska god, men kanske mest för att den var ny och outforskad. Men alldeles för söt för mig personligen som aldrig dricker läsk.
 
Färgen på fantan eller på en del av burken? Tänkte om det kommit en ny omgång. Jag vågade aldrig testa, hörde inget bra om dom och tänk att hitta en god smak för att sedan behöva köpa mängder av fantor för hitta den i en av tre:laugh:
Färgen på fantan, det är i 50 cl-flaska.
 
Jag vågade mig på att köpa två flaskor för ett tag sedan, båda vidriga i smaken och en kändes som att den hade en eftersmak av bacon. :confused::wtf:

Förra omgången av okända smaker ska tydlig ha varit

Melon & Banan
Citron & Kaktus
Litchi
 
Ingen aning om vad den ska vara, men den är verkligen otäck. Har en jätteskum eftersmak.
 
Jag tyckte också stjärnfrukt först! Sen kom det andra obestämbara smaker.
Min sambo skannade den sen för att kolla upp ledtrådarna man kunde få. En av ledtrådarna är ett kvitto, med frukterna banan, stjärnfrukt och granatäpple. Kan den innehålla alla tre smaker kanske? :)
 
Måste bara säga att den här tråden är hemsk! Varje gång jag ser rubriken blir jag SÅ sugen på fanta :rofl: Jag älskar fanta men dricker sällan pga försöker undvika läsk generellt...

När det gäller smaker så dricker jag bara vanlig orange fanta. Den vet jag att är god så vågar inte testa andra :p
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
807
Senast: Zacci
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 112
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 383
Senast: Lobelia
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 249
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp