S

skejtgrl

Någon mer än jag som köpt det? Vad tycks?
Jag har haft det i en vecka och har iallafall inte lessnat än :D
Det är kul för man får göra ett Body Test varje dag, där man kan se sitt BMI och vikt.

Har iallafall inte gått upp i vikt denna vecka, hehe, faktiskt gått ner lite, men om det bara beror på att det är vätska som minskat eller om det faktiskt har med träningen att göra vet jag inte.
Känner en kille som också köpt ett Wii Fit och han gick ner 2 kg på en vecka, men så "spelade" han rätt mycket också.. men ja, jag vet inte..
Är skeptiskt till sånt här men jag ska bannemej fortsätta min hemmaträning!
Det är ju kul när det går neråt iallafall, även om det bara är några få kilon som jag vill ha bort!

Hur går det för er andra som wii fit:ar? Vilka är era favvoövningar?

Slår ni mitt rekord på backhoppningen? Jag har 355 meter :banana:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Wii Fit

tyckte du? :p tyckte själv inte att jag skrev så mycket om vad själva wii fit handlar om..
 
Sv: Wii Fit

Så du tycker att det är värt pengarna i alla fall?

Funderar på att köpa Wii Fit :D
 
Sv: Wii Fit

ja, iallafall me tanke på att jag o sambon delade på summan :)
Men jag tycker det är kul, och blir man andfådd o svettig av det så är det ju bara bra!
 
Sv: Wii Fit

Haha, ja tänkte första gången när jag såg den "men ofta" men det var ju bra att det funkar:p
 
Sv: Wii Fit

Jag ska köpa ett så fort jag får råd, vi har precis inhandlat ett wii så tilldelar får komma senare, men det där verkar skitkul. Och det är klart att man går ner lite så för man rör ju på sig, om det är bra träning i sig vet jag inte. Men man kan väl jämföra med dansmattorna. hade en kompis som gick ner 4 kg på den där mattan, dansade som en galning tills svetten stänkte:D
 
Sv: Wii Fit

Oh, de låter lovande.. Köpte Wii för att kunna köpa de:angel:

Tänkte köpa de när lönen kommer:laugh:
 
Sv: Wii Fit

okej =) Ja det är riktigt kul iallafall! Ska ta o spela/träna lite nu. E ju extra bra innan frukost.
 
Sv: Wii Fit

Vi köpte det igår! Vi skrattade så vi grät när vi körde det hela familjen :) den var inställd på mig, så när mamma o pappa körde blev dte lite knas när dom skulle gå på lina. Man ser ju lagom dum ut när man står och juckar runt när man ska rocka rockringar osv men :D roligt är det iaf!
 
Sv: Wii Fit

Blir jättesugen nu :). Vad kostade det?

Tips på andra roliga spel till Wii? Vi har bara det man fick med och det blir ju lite trist i längden...
 
Sv: Wii Fit

Vi har också ett! Jag tycker att det är jätteroligt och använder det varje dag. Jag behöver inte gå ner i vikt men däremot vill jag bli lite smidigare och starkare så jag gör mest yoga-och muskelövningar. Jag tycker att jag märker resultat redan nu (har bara haft det en vecka) så jag är kanonnöjd! :D
 
Sv: Wii Fit

Det kostar typ 800-900:-. Vi köpte vårat för 650:- eftersom det var någon slags kampanj där man fick 200:- rabatt om man hade med sig Aftonbladet.
 
Sv: Wii Fit

Vi köpte det för 995:-
Vi har ett spel till, Rabbit nånting som är jäkligt kul också! Det är en massa småspel och banor man ska klara
 
Sv: Wii Fit

Dessutom kan jag tipsa om Rayman Raving Rabbids, Mario kart, Super Mario Galaxy och Cooking Mama (helt vridet spel men jäkligt kul).
 
Sv: Wii Fit

super mario galaxy har jag med. haha, ja man kan bli lite snurrig ibland faktiskt. Men kul är det!
Är lite sugen på att köpa mario kart också, har hört att de ska vara riktigt kul med ratten o så.
 

Liknande trådar

M
Övr. Hund att inte skapa den här tråden, men nu måste jag få skriva av mig. Har som ni vet fått en cockerspanielhane av mina föräldrar. Jag är...
Svar
15
· Visningar
1 678
Senast: millansnillan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp