wiii bild på valpen

phalénehund typ samam som pappis fast med hängande öron=)
 
Re: wiii bild på valpen *DELETED*

Inlägg raderat av Jadzia
 
Re: wiii bild på valpen *DELETED*

Inlägg raderat av Jadzia
 
Re: wiii bild på valpen *DELETED*

Inlägg raderat av Jadzia
 
TACK entligen en vettig människa som inser att jag inte ville ha komentarer på andra bilder än den jag la ut.
:bow:
 
Jag tycker också att det är svårt att säga något om en sån liten yttepyttevalp. Fast din hade nog lite finare teckning än den andra. :love:
Ska bli kul att se fler valpbilder om några veckor!
För övrigt tycker jag att dina hästar ser fina ut.
 
ja visst är det svårt man ser ju bara en ursöt liten klupm=)0ch jag kommer uppdatera med nya bilder en gång i veckan så man kan följa upp henne tills jag får henne=)
:)
tack så mkt ja dom är fina även om unghästen går som en påse skit ;)
 
Re: wiii bild på valpen *DELETED*

Inlägg raderat av Jadzia
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hejsan, Jag har en 5 månaders Mas ( Miniatur american shepherd ) som varit halt på ett framben ungefär sedan hon va runt 15 veckor. De...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
19 686
Senast: kolblakkur
·
Hundavel & Ras Då vi haft en valptråd för Voffs schäfervalpar och Russinbulles heelervalpar så tänkte jag att det vore trevligt med en tråd för mina...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 501
Senast: Sampi
·
Hundhälsa De senaste tolv timmarna har jag verkligen känt mig som världens absolut sämsta matte, någonsin. Igår på dagen tog jag ut hundarna för...
2
Svar
22
· Visningar
4 392
Senast: AraSlei
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
18 814
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp