Windows 95 på XP?

Anna

Trådstartare
Jag är hemma hos mamma och pappa över jul och är inte helt van vid deras dator. Tänkte spela ett spel, tills det visade sig att det inte fungerar under XP. Testade det på den gamla datorn och där gick det att köra, men det vore ohållbart att faktiskt spela på den datorn för den är så hemskt långsam.

Är det någon som vet vilket program man kan köra för att få datorn att bete sig Windows 95?
 
Backpacker 2. Jag lyckades lura det i installationen och sa att jag körde Windows 3.1 istället för 95 - det bet den på :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 883
Senast: jemeni
·
Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
5 581
Senast: Kraxa
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 392
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 326

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp