windows movie maker

Krockodil

Trådstartare
Jag fattar inte! :mad: På Windows hemsida står det att movie maker fungerar på XP och Vista men när jag försöker ladda ned det så kommer det upp en trevlig liten ruta där det står att programet bara fungerar med vista! :confused:
Vad gör jag för fel?? Är det nån som vet vart man kan ladda ned windows movie maker för windows XP? :crazy:
 
Sv: windows movie maker

Ursäkta engelskan:

Movie Maker 2.1 is available for download with Windows XP Service Pack 2 (SP2). You can download SP2, Movie Maker 2.1, and all future critical updates automatically by turning on the Automatic Updates feature in Windows XP.

You can also download SP2 and Movie Maker 2.1 from Microsoft Update. If you cannot use Automatic Updates or download SP2 via Windows Update, order a CD.


PS. Det _ska_ finnas WMM installerat med Windows XP, och har ni inte SP2 installerat är det verkligen dags att göra det, med tanke på att SP3 kommer nästa månad. DS.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
222
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag har en ny dator med Windows 11 installerat. Nere i högra hörnet på skärmen ser man klockan och dagens datum. Men, håller jag...
Svar
8
· Visningar
651
Senast: Malin_L
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 557
Senast: hastflicka
·
  • Artikel
Dagbok Min hyresvärd är en idiot IGEN! Han har höjt hyran med 5,9% trots att det står på hyresgästföreningens hemsida att hyresvärdarna får...
Svar
12
· Visningar
1 265
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp