WINDOWS XS kommer ej vidare vid start

H

Hast-hund

Jag stängde av datorn på start knappen. Nu när jag vill köra igång datorn igen så sätts den på, men sen får jag välja mellan felsäkert läge och några fler. Jag har nu testat att logga in på ALLA dessa lägen, resultatet är det samma, windows laddar men kommer kinte vidare. I detta läge ser skärmen ut:

windows-xp-is-dead-in-the-water.gif


Den blå grejen rullar sakta och hackigt i ett tretaktigt tempo ,mem thats it. Det händer inte mer än så. :confused:
 
Sv: WINDOWS XS kommer ej vidare vid start

Kanske dumt svar, men har du testat att ta bort strömsladden i minst 10 sek, sätta tillbaka den och sen startat om? Händer det nått?
 
Sv: WINDOWS XS kommer ej vidare vid start

Har du provat den dära senast fungerade inställning eller vad den heter?
Personligen hade jag nog formaterat om skiten..
 
Sv: WINDOWS XS kommer ej vidare vid start

Jo har provat allt och nu kommer den inte ens vidare dit till Windows läsningen! Nu är skärmn svart med nån blinkade markör i v hörnet! Dartorn är ny, och en sådan som är så lten att den inte har någon inbyggd cd rom läsare utan man får skaffa extern disk vilket jag ej har- Dum som jag var så sparade jag inte ens alla mina miljoner foton som låg på den datorn så nu försvinner väl hela skiten. Fan...
 

Liknande trådar

Äldre Haft en känsla ett par veckor att jag MÅSTE spara ner alla bilder jag har på datorn på något sätt,OM datorn skulle gå sönder. Den har...
2
Svar
20
· Visningar
1 751
Senast: Tass
·
IT & mobiler Min dator mår synnerligen obra. Den har mått bra tills igår kväll, då jag satt och surfade och skulle ladda in lite bilder från...
Svar
2
· Visningar
1 166
F
IT & mobiler Förra veckan fick jag hjälp att omformatera hårddisken, eftersom datorn var sprängfylld med skit och därmed helknäpp. Fick tillbaka en...
Svar
5
· Visningar
996
Senast: suisyola
·
IT & mobiler Min dotter skulle installera en skiva som följde med hennes mobil (för att kunna föra över bilder). När hon installerat den så skulle...
2 3
Svar
46
· Visningar
14 596
Senast: moiran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • TMS häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp