Wizards Unite

lizan

Trådstartare
Moderator
Så- vilka har hunnit skaffa! Vilka tänker men har inte hunnit än? Tog hem igår men fanns inget att spela med förrän idag då allt kom igång här! Känner mig såhär: :bump:

Fattar inte så mycket för jag orkar inte läsa. Men ändå! :D
 
@Mistimed Jodå. Jag har visserligen ett amerikanskt iTuneskonto utöver mitt svenska, men det är bara att ändra region så kan man ladda hem. Vänner med både iPhone och android har jag gjort det. :)
 
Jag kunde ta hem den till min iPhone nyss(inte tidigare idag dock) men min vän med android har det inte tillgängligt än.
Min vänkod är 7440 4589 1245 för den som känner sig manad :D
 
Jag har laddat hem det, men det går lite trögt. Viss flashback till hur segt det var med Pokémon Go i början :D
 
Jag hittar inte appen alls, bara en app som heter Wizards GO app men det verkar bara vara en guide eller?
 
Alltså näe, verkar vara min telefon som vägrar. Står att den inte är kompatibel fast den finns med på listan över telefoner som ska vara kompatibla.
Kan hitta att hämta på företagsmobilen men det är en iPhone, spelar jag på den och sen lämnar tillbaka den till företaget i framtiden lär jag förlora allt.

:cry:
 
Alltså näe, verkar vara min telefon som vägrar. Står att den inte är kompatibel fast den finns med på listan över telefoner som ska vara kompatibla.
Kan hitta att hämta på företagsmobilen men det är en iPhone, spelar jag på den och sen lämnar tillbaka den till företaget i framtiden lär jag förlora allt.

:cry:

Om någon annan ser detta som har samma problem och sitter med en Samsung Galaxy så funkade det för mig att hämta från Galaxy Store istället!

Jag har vänkod:
4194 9070 4225

Om någon vill lägga till. :D
 
Alltså näe, verkar vara min telefon som vägrar. Står att den inte är kompatibel fast den finns med på listan över telefoner som ska vara kompatibla.
Kan hitta att hämta på företagsmobilen men det är en iPhone, spelar jag på den och sen lämnar tillbaka den till företaget i framtiden lär jag förlora allt.

:cry:

Ditt konto kopplar du ju till ex. Gmail. Så din progress är inte knuten till en specifik enhet :)
 

Liknande trådar

Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 249
Senast: skogaliten
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 442
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok Min hyresvärd är en idiot IGEN! Han har höjt hyran med 5,9% trots att det står på hyresgästföreningens hemsida att hyresvärdarna får...
Svar
12
· Visningar
1 248
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 928
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp