Wizards Unite

Jag har laddat ner spelet och lagt till er som delat med er av vänkoden som vänner, jag heter Azmjayl min vänkod är 6232 7556 5615.. Får se nu om jag lyckas lista ut hur det här funkar :o
 
😂 folk tittar väldigt konstigt på en när man spelar inne på Ica maxi men jag levlade upp! 👍 Spelet är helt klart roligare i stan, men jag kan nog ha tillräckligt roligt och till hösten pendlar jag mellan två städer med tåg. :)
 
Jag laddar ner det nu men har ju nyligen börjat (och fattat) pokemon. Frågan är om man hinner med att spela bägge.
 

Liknande trådar

Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 248
Senast: skogaliten
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 434
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok Min hyresvärd är en idiot IGEN! Han har höjt hyran med 5,9% trots att det står på hyresgästföreningens hemsida att hyresvärdarna får...
Svar
12
· Visningar
1 239
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 928
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp