Bukefalos 28 år!

M

mizz

Letat nu ett bra tag om hjälp.
Laddat ned en låt i wma-format, men media player vill inte spela den [fel uppstod]. Försökt att uppdatera, men tydligen har jag det senaste och jag får ett meddelande att man kan inte reparera med iaf det jag försökt ladda ned. Vet inte var jag går in för att kolla media player och dess "komponenter".

Vad gör jag. Läst på sökta trådar om att byta från wma-->mp3, och att programmet gör det vid rippning om man ber den. Jag vill ha in låten på sonens mp3spelare, hur göra?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
868
Senast: Rie
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
36 372
Senast: Hedinn
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
22 012
Senast: Klara
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 436
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp