Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Woho *glad*

Meibla

Trådstartare
Jag har fått tebax mina råttor av mitt ex. :D Efter 1 års kämpande för att få hem dom så är dom äntligen här :bow: :love: Visserligen är en del av dom väldigt gamla nu, tre stycken fyller 3 år iår så dom kommer nog inte finnas kvar sålänge till :cry:
Men nu är mina älsklingar iaf hemma :bump: :banana:

bah, å nu funkar ju naturligtvis inte digitalkameran men bilder kommer sen nångång

Meibla

Trådstartare
Sv: Woho *glad*

Nu är allt äntligen som vanligt igen. Fast måste erkänna att d blev trångt med alla burar :crazy: Nåja.. ska nog få ordning på det oxå :D

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5541 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel
Dagbok Jag jobbar vidare med att förbättra min hälsa, och jag måste säga att det går stadigt framåt! :) Sen min stresskrasch 2008 har jag mått...
Svar
0
· Visningar
222
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
422
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
3 477
F
Hoppning min lilla älskling känner mej så glad. ni som har unghästar vet hur de e. ibland stannar allt så känns de inte som man kommer...
Svar
8
· Visningar
1 090
· ponnylollo

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Transportbur
  • Ledsen hund

Hästrelaterat

Omröstningar