alazzi

Trådstartare
Min mamma har äntligen bestämt sig för att köpa en hund! Har letat lite på nätet och sett hur hundarna ser ut. Verkar vara en trevlig ras.
Någon här som har en wolfino?
 
just det!
Jag har bara hört namnet, inte sett det skrivet.
Mamma köper hunden från en av uppfödarna på deras hemsida. Kul att läsa!
 
mamma har fått hem valpen nu!
Hon är så glad! Det är massor av jobb förstås men kul.
 
Då kan ni ju glädja er åt att ha fått en toppenhund. Dom har inget annat :)
Dom föder ju upp Phaléner också. Har en tik därifrån som är helt udnerbar och en valp efter henne :love:

Grattis till bebisen :)
 
Så sött :love:
Våran tik därifrån heter Adina. Och bebisen hete Tjorven (även kallad fegis-korven :cool:)
 
Eftersom uppfödaren och mamma umgås privat så valde uppfödaren ut en riktigt bra hund till mamma. De ska ju åka på utställningar tillsammans :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
655
Senast: Nordthor
·
Hundavel & Ras När man läser rasbeskrivningar är det inte sällan man läser att just den rasen har mycket personlighet, är riktiga karaktärer. Då och då...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 833
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Jag vet ju att vissa raser, t.ex. border collie m.fl., kan vara känsliga mot ivermektin och i värsta fall bli riktigt dåliga och till...
Svar
11
· Visningar
776
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 208

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Senast tagna bilden XV
  • Roliga bilder och memes om katter!

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp