Word kan bara ha ett dokument öppet?

SpanskaLoppan

Trådstartare
Jag har precis köpt ny laptop, en Asus, som ska användas till studier. Jag tecknade en bas premuneration på Word eftersom jag kommer skriva en hel del uppsatser och rapporter samt göra anteckningar på laptopen och är så trött på att hanka mig fram på gratisprogram.
Men när jag vill öppna dokument i word så stänger den ner det dokument jag hade öppet. Jag behöver kunna ha 3-4 dokument öppna samtidigt och snabbt bläddra mellan. Har googlat mig matt men hittar ingen lösning. Någon här som sitter på en?
Och varför i hela friden har man tagit bort funktionen att kunna högerklicka? Nu måste jag ju in i menyer och liknande för att kunna göra det som förut bara var ett enkelt högerklick bort:down:
 
Jag kör Asus och Word, inga problem med flera dokument samtidigt eller högerklick. Det är nog en ofullständig version du har.
 
Jag har precis köpt ny laptop, en Asus, som ska användas till studier. Jag tecknade en bas premuneration på Word eftersom jag kommer skriva en hel del uppsatser och rapporter samt göra anteckningar på laptopen och är så trött på att hanka mig fram på gratisprogram.
Men när jag vill öppna dokument i word så stänger den ner det dokument jag hade öppet. Jag behöver kunna ha 3-4 dokument öppna samtidigt och snabbt bläddra mellan. Har googlat mig matt men hittar ingen lösning. Någon här som sitter på en?
Och varför i hela friden har man tagit bort funktionen att kunna högerklicka? Nu måste jag ju in i menyer och liknande för att kunna göra det som förut bara var ett enkelt högerklick bort:down:
Jag kör word över webben och på datorn, båda fungerar med flera dokument öppna, högerklick fungerar.

Kan ju vara en äldre version vi har dock.

Kan det vara en inställning?
 
Över webben saknas flera funktioner och snabbkommandon (dock skall man kunna ha flera dokument öppna samtidigt).

Men, det trasslade med fler dokument öppna för mig i programmet/appen efter senaste uppdateringen. Valde jag "öppna" så byttes det aktuella dokumentet ut mot det nya. Så jag fick gå runt det genom att skapa ett gäng nya (tomma) dokument och sedan öppna de dokument jag ville se *över* de tomma dokumenten.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp