Word och källhänvisningar något är fel

Islandshästryttare

Trådstartare
Jag håller på och lägger in lägger in källhänvisningar kontinuerligt. Hittills har jag gjort så att jag tryckt på hantera källor, klickat på nytt i rutan som kommer upp , skrivit in min källa och sen kopierat över den till aktuell lista. Därefter har jag kunnat trycka på infoga källhänvisning och infogat källlan på rätt plats. Men nu uppdateras inte infoga källhänvisning med nya källor längre. :mad: Jag kan inte fatta vad som är fel, har sökt en del på nätet men hittar ändå inget som kan hjälpa mig. Nån som är bra på Word och fattar varför listan under infoga källhänvisning inte längre uppdateras? Framförallt om jag kan göra något för att lösa det.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 226
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 706
Senast: Rie
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 522
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok “Känner du ingen i den här staden?”, frågade mina kollegor undrande när jag för ca 2 veckor sedan precis hade börjat på mitt nya jobb i...
Svar
9
· Visningar
2 521
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp