Mammas

Trådstartare
Någon mer här som spelar Wordfeud? Väldigt smidigt att ha det i luren tycker jag!

Jag är rätt kass, men tycker det är roligt. Fler som spelar, som behöver fler att spela emot?
 
Sv: Wordfeud

Jag älskar verkligen Wordfeud, har blivit helt beroende... :o Har alltid gillat Scrabble och att ha det i telefonen är ju hur smidigt som helst! Du får gärna bjuda in mig till en match om du vill, Mareld är mitt nick!
 
Sv: Wordfeud

Jag är hooked! Har tvingat min sambo, min syster och hennes sambo att börja spela. Så nu är vi beroende allihopa. :D
 
Sv: Wordfeud

Av era svar och hur min partner är kanske jag borde lägga av medan det inte är för sent men... Naeh. :angel: :D

Addat dig seren! :)
 
Sv: Wordfeud

Jag spelar, sen idag ;P Så inte hunnit få riktigt grepp om det, men gillar både alfapet och betapet så det borde ju funka.

Heter Alexiandran
 
Sv: Wordfeud

Rosita97 heter jag, är ju fruktansvärt kul, men jag får ju bara konsonanter.. väldigt irriterande!!
 
Sv: Wordfeud

Har alldeles nyss laddat ner det. Började spela mot några slumpade spelare men inser ju att de har vana och dessutom spelar vi på engelska... de bor i USA. Går inte så bra för mig, alltså... :D

Vet nån om man kan spela på olika språk med olika motspelare? För jag skulle behöva nån svensk för att kanske återfå lite självförtroende. ;)
 
Sv: Wordfeud

Har alldeles nyss laddat ner det. Började spela mot några slumpade spelare men inser ju att de har vana och dessutom spelar vi på engelska... de bor i USA. Går inte så bra för mig, alltså... :D

Vet nån om man kan spela på olika språk med olika motspelare? För jag skulle behöva nån svensk för att kanske återfå lite självförtroende. ;)

Ändra till svenska ;)
 
Sv: Wordfeud

hm roligt att spela, men alldeles för beroendeframkallande.
FAst man blir ju arg på sig själv att man inte kommer på åt.
Så finns det FUSK att ladda ner, men då är dte ju inget kul längre ju
 
Sv: Wordfeud

Ah, så dum jag är, språket ställs ju in för varje spel. Så det funkar ju. :)

Heter förresten Annamare1 om nån vill utmana mig. På vilket språk som helst... ;)
 
Sv: Wordfeud

Är det bara jag som har problem med uppkopplingen? Får otroligt irriterande error-meddelanden hela tiden... just när jag har de där långa fina orden på alla poängrutorna!
 

Liknande trådar

Tjatter Tyckte att det behövdes en sådan. Vad ska ni äta? Pyntar ni på något speciellt sätt hemma? Vad ska ni göra? Vad ska ni ha på er? Hur...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
10 228
Senast: Habina
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 974
Senast: Lobelia
·
Fritid Någon som kan ge tips om en bra notsamling med kända och lättspelade låtar för piano? Jag spelade piano i några år som barn men var...
2
Svar
26
· Visningar
1 189
Senast: warg
·
Skola & Jobb Jag skulle behöva läsa upp Matte från gymnasiet. Då hette kursen Matte B, och nu förstår jag att den heter Matte 2 a, 2b och 2c och att...
Svar
16
· Visningar
831
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp