Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

World och excel!

daymint

Trådstartare
Någon som vet om man kan ladda ner excel och word någonstans?Eller om man kan köpa endast de två programmen av microsoft,och slippa köpa hela office paketet ??Har xp.

Sv: World och excel!

Ta hem OpenOffice det är gratis och kompatibelt med Microsofts Office.

Visst kan du förmodligen hitta ställen att ladda ner Word och Excel gratis ifrån men det är olagligt.

Samtliga komponenter i Officepaketet är betalprogram.

daymint

Trådstartare

Tack för hjälpen,självklart är det den lagliga vägen jag vill gå !
Vad jag förstår så ingår inte alltid officepaketet i xp home edition ,stämmer detta?

L

Laban

Nja XP home Editor är operativsystemet.

I vissa fall följer det med en bantad version av Office med när det gäller märkesdatorer.

Openoffice är bra och jag kör den själv men man få se upp för den visar inte 100% i Openoffice som den gör i MS Office så du vet det.

Macro och sådant fungerar inte alls vad jag har förståt.

S

Stalker

daymint skrev:
Tack för hjälpen,självklart är det den lagliga vägen jag vill gå !
Vad jag förstår så ingår inte alltid officepaketet i xp home edition ,stämmer detta?
Office-paketet ingår inte i något Windows. Däremot brukar det ofta gå att köpa båda tillsammans till en något billigare peng.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5528 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Kropp&Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
1 366
Anläggning Hej! Jag och min mamma är relativt nya på en lösdrift. För närvarande är det fyra lättfödda hästar som går i lösdriften. Dessa har...
Svar
4
· Visningar
409
Samhälle Från en skogsägare till en annan: en förändring i ditt skogsbruk kan bli en jättestor miljövinst. Baserat på vad du skriver verkar det...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
2 931
Samhälle Fast det är inte alltid bra nog att göra det man kan efter sina egna förutsättningar. Det är bra att inse att man kan göra mer och inte...
16 17 18
Svar
345
· Visningar
14 086

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CXXXIV
  • Bup
  • Kompromissa om boendeort

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2021