Sv: Wow:are?
Jag är en f.d WoW:are. Spelade som mest på level 60, slutade ett tag efter AQ kom. Började sen är The burning crusade kom och fortsatte spela till nångång på början av arena säsong 3.
Körde mest på min rogue på level 60. Hittar inga bilder på skönheten men hittade detta klippet som jag inte kom ihåg att jag laddat upp
http://video.google.com/videoplay?docid=3618636717879304352 haha. Lägg märke till att det är gamla bloodfang hjälmen
och Boots of the shadowflame som man får av Nefarian. Var först på servern med dessa :P Guilden tog Nefarian bland de 5 första i europa tror jag, detta var när jag spelade som mest. Sen taggade jag ner och gick med i en lungnare guild som var mest inriktat på PVP. Slut utrustning innan jag slutade strax efter AQ kom var Thunderfury + CTS, 3st T2,5 resten bloodfang.. AQ neck/ringar m.m. (Bild om jag hittar senare).
Några viktiga händelser under WoW karriären med min rogue:
*Klasskompis blev Grand marshall - Han spelade 16 timmar om dagen, fick gå om 1 år i skolan som en följd av detta. Jag hjälpte honom o spela ibland för att han inte skulle svimma av utmatning o få vila. Det var sorligt o se hur han gav upp allt annat än WoW.
*Jag får Thunderfury! 2a på servern. Efter 2 månader hade jag skaffat ihop allt material efter att ha fått båda bindings många samlas för att hedra bara mig.. vad skönt det kändes

fick nog whispers av hundratals som skrev grattis. Detta var på den tiden man trodde thunderfury passade bäst till rogues o inte warriors hehehe
*WoW spelande har gett mig 2 kompisar som jag festar med än idag

*
OCH DEN MEST SPÄNNANDE HÄNDELSEN episk skulle man nästan kunna kalla den haha. Det började med att våran guildmaster raggade online på priest classleadern som var tjej o från turkiet. GM var från england tror jag. Det slutade med att dom blev tillsammans vilket alla tyckte va gulligt. Sen skulle guildmastern åka till turkiet för att träffa denna tjejen i verkliga livet, strax innan han åker får han ett telefonsamtal om att hans tjej har avlidit i en bilolycka. Han blir förkrossad och hela guilden försöker trösta honom. Jag tyckte inte heller detta var särskilt roligt då jag pratade med henne dagligen nästan över wow. 2 månader går och tjejens karaktär har varit online några gånger och skrivit att det var hennes bror som var inne för att tacka alla för deras stöd m.m..... Yttligare en tid går och det avslöjas att hon inte alls är död! Hon iscen satte sin egen död för att slippa träffa honom. Hon kom från en familj där det inte var accepterat med killar från andra länder så hon hade blivit slagen m.m.
Sen var det hejdå med WoW!
...
Sen var det hej WoW! När tillägget kom!
Då körde jag på min priest, PVP mest och pratade bara med mina irl kompisar så hände aldrig nånting speciellt utan att man fick credits av folk som en duktigt PVP:are. Slutade när jag fått all min season 3 gear från arenan.
Denna karaktären hittade jag bild på:
http://img255.imageshack.us/my.php?image=20882064fp0.jpg
Detta var min nördiga wow historia, var ett halvår sen jag spelade skiten nu och har inga planer på att börja. Haft mycket kul och mycket tråkigt åt spelet.