Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

G

Goblin

Hihi...
Var och tränade terräng idag! Det var ju hur kul som helst!!
Tyvärr var ju min lilla pålle halt så jag fick istället låna en av tränarens hästar... vi gjorde inga avancerade grejer, var ju första gången vi var iväg (vi var 5 st "nybörjare")... men det kommer jag definitivt göra om!

P

Pauling

Åh vad kul!! Jag var på min allra första terrängträning förra söndagen, det gick hur bra som helst och roligt var det också! Trodde aldrig att en fegis som jag skulle klara att hoppa terränghinder, min häst är rutinerad och hoppar det mesta så det var väl därför det gick så bra.
Jag håller med dig, detta måste man göra om, ev blir det någon start till våren.

B

**BORTTAGEN**

Jag var också och tränade terräng i söndags, O det gick super :bump:

Dressyrmupp

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6482 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hästvård Hej alla! Jag skaffade mig en kallblodig häst för ungefär en månad sedan och den hade varit halt cirka 4 månader innan jag köpte honom...
Svar
11
· Visningar
1 054
Hundavel&Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när...
2
Svar
23
· Visningar
1 175
Hästhantering Hej på er! Har just köpt häst, 3 dagar sen, superfin valack av kallblodstyp. Var verkligen en klippa vid provridningen, funkade bra att...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 969
Kropp&Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
1 060

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar