DeadSerious

Trådstartare
Hur fungerar Wrapp egentligen?

Har precis "gått med" och känner mig smått förvirrad. Presentkort är ju kul! Men hur får man själv presentkort? Är det bara av vänner som skickar till än (förutom dom där välkommen-grejerna man får nu i början)? Får man ut något själv av att skicka presentkort till vänner?

När/hur/varför skickar ni presentkort till någon och när/hur/varför skickar folk presentkort till dig? :p Är det samma presentkort som finns att välja på hela tiden eller dyker det upp nytt?

Berätta gärna typ allt, jag känner mig lite bortkommen men tycker det verkar roligt! Haha.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag förstår inte hur universum har gått sönder så totalt, att inget i mitt liv kan funka. Vad gör jag för fel? Varje gång jag ska resa...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 993
Senast: Elo
·
Kropp & Själ Hur gamla känner ni er? Och hur gamla tror folk att ni är? Jag är dryga 40, och jag kände mig länge mycket äldre än jag egentligen var...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
6 250
Senast: Lazy Lady
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 041
Senast: Klara
·
Relationer Jag har en god vän som bor ganska långt härifrån som råkat ut för ett fysiskt bekymmer som gör henne sängliggande/stillasittande, med...
Svar
19
· Visningar
1 004

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp