WSPA - seriösa?

Milene

Trådstartare
Planerar att skänka pengar till WSPA istället för att köpa julklappar i år. Nån som har erfarenhet av dom och vet om de är seriösa och att pengarna verkligen kommer till användning?
 
De är ju anslutna till 90-konto och Giva Sverige, och mer koll än så på att det går rätt till kan man nog inte få på organiserat sätt. Om sen pengarna går till den typen av projekt du vill, det får du nog gå på deras egen info om.
 
De är ju anslutna till 90-konto och Giva Sverige, och mer koll än så på att det går rätt till kan man nog inte få på organiserat sätt. Om sen pengarna går till den typen av projekt du vill, det får du nog gå på deras egen info om.
Ja det får man ju ta som en garanti för att det är ok. Jag hade inte sett det, så tack!!! :up:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag skulle vilja ta truckkort. Det känns som en användbar grej när det gäller jobb. Eftersom jag tar det mycket för att göra mig...
Svar
3
· Visningar
417
Senast: Liten
·
Juridik & Ekonomi Jag hoppas kunna köpa hus nästa år. Eftersom jag har en aningen begränsad ekonomi i relation till områdets priser, skulle jag vilja...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
6 440
Senast: Hippocampus
·
Kropp & Själ Jag har nån grav form av IBS eller möjligen IBD (inflammationsvariant), och är under utredning. Det innebär 5-8 vattniga diarréer om...
2
Svar
24
· Visningar
1 310
Fritid Jag ska leta efter ett hotell en vecka och har alltid använt booking.com utan några problem, men den senaste tiden har klagomålen...
Svar
10
· Visningar
675
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp