www.calevo.de Hjälp med översättning!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Jenna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 289
J

Jenna

Nån som beställt därifrån? (är en tysk postorderaffär men det går att beställa därifrån världen över). Vad gick frakten på?

Är inte så haj på tyska (vilket köpinfon står på) men jag tar tacksamt emot en kortare översättning. Det jag vill veta är vad frakten kostar, hur lång levernastiden är, hur varorna levereras och om man har någon returrätt.

Länken nedan.
http://www.calevo.com/cgi-bin/calevo/impressum.html?mv_arg=impressum

Tack på förhand!

Sv: www.calevo.de Hjälp med översättning!!

Tips: Tryck på den svenska flaggan i menyn till vänster så att text och priser samt information står på svenska;)

Fast nu såg jag att de ej översätter köpinfo:smirk:

Läs det högt så förstår du nog! Är ju som en blandning mellan svenska och engelska och ja, tyska! ;)

Snabböversättning:

Frakten till Sverige för ett paket upp till 5 kg kostar 15 EUR. Ett 10 kg paket kostar 20 EUR.

Leveranstiden är 3-7 arbetsdagar för varor i lager.

Du kan betala med MasterCard, Visa, eller AmericanExpress.

Du kan returnera varorna om de är i samma "kondition" som tidigare. Ska ske inom 14 dgr.

pemma skrev:
Snabböversättning:

Frakten till Sverige för ett paket upp till 5 kg kostar 15 EUR. Ett 10 kg paket kostar 20 EUR.

Leveranstiden är 3-7 arbetsdagar för varor i lager.

Du kan betala med MasterCard, Visa, eller AmericanExpress.

Du kan returnera varorna om de är i samma "kondition" som tidigare. Ska ske inom 14 dgr.

Tack så jättejättemycket, Pemma!

Nyfiken som jag är, vad ska du beställa:D

Sorbe skrev:
Läs det högt så förstår du nog! Är ju som en blandning mellan svenska och engelska och ja, tyska! ;)

Jag testade haha! Det funkade inte så bra :rofl:

_NMBA_ skrev:
Nyfiken som jag är, vad ska du beställa:D

Det gör inget att vara frågvis ;) Jag skall bla. beställa ett Sprenger KK-bett, en sadelpad från Eskadron och ja, säkert nåt mer. Det finns ju lite prylar :D
Borde löna sig tycker man ju då grejerna på Calevo är runt 100 kr billigare än vad de är här i Sverige. Frakten är ju inte direkt billig i Sverige heller så...

Blir det nån beställning så hör jag av mig så kan ju ni med kanske våga "fynda" lite... ;)

Kollade på Calevo igår och blev väldigt sugen på ett svettäcke, grimma och xc-skydden från Eskadron + ett Sprenger-bett och en massa andra saker jag egentligen inte behöver:angel:

_NMBA_ skrev:
Kollade på Calevo igår och blev väldigt sugen på ett svettäcke, grimma och xc-skydden från Eskadron + ett Sprenger-bett och en massa andra saker jag egentligen inte behöver:angel:

Haha... ja det är lätt hänt ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka