Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

www.theguardservices.com

Z

Zaxxa

Har lagt sig som startsida på min dator, och går inte att få bort. Har sökt igenom datorn och kollat alla programmen, men det finns inget som skulle kunna vara detta?!?!
Någon som vet hur man får bort eländet?

Z

Zaxxa

Sv: www.theguardservices.com

Tillägg: det går inte bara att skriva in en ny startsida på internetalternativen-denna theguardservice-sida återkommer ändå.

S

Stalker

Sv: www.theguardservices.com

Zaxxa skrev:
Tack för förslaget, men det hjälpte tyvärr inte.
För att klargöra så gör programmet i sig ingenting mot malware, men det skapar en logg över en hel del info som kan användas för att manuellt se vad otyget har gjort. Att bara köra programmet hjälper inte, därför jag skrev att du skulle posta loggen.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5530 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

IT&mobiler Min ganska nyinköpta dator (november -20) vill inte samarbeta med mig, så den ska lämnas till till säljaren för att kollas upp. Jag haar...
Svar
8
· Visningar
504
IT&mobiler Jag tänkte på tråden om billigast mobilabonnemang. Jag har mobilt internet via Tele2 nu och är så trött på att det är så gräsligt...
2 3
Svar
59
· Visningar
863
Skola&Jobb Vill inte kapa @Wingates tråd, så startar egen. Är i läge känner jag behöver mer input vad man kan studera eller jobba som. Kort om...
Svar
8
· Visningar
515
Samhälle Det förekommer då och då att stora mängder regn faller på kort tid. Oftast har SMHI gått ut innan och varnat för stora regnmängder med...
2
Svar
34
· Visningar
1 082

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?