Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

X-UP stigbyglarna

Sorbe

Trådstartare
Eller vad de nu heter, FreeJumpSystem eller något liknande.

Vad kostar de stigbyglarna och stövlarna?

Sorbe

Trådstartare
Sv: X-UP stigbyglarna

Ja, men inte priset på stövlarna!
Jag, Mysboll och en kompis fick typ en demonstrion idag på Strömsholm hur de funkade, ehm... Efter det vågade jag inte fråga den där killen om priset! :rofl:

*en övertrött Sorbe som inte kan stava idag*

men det var väl dumt av dig ;)
Ska skaffa JW shortchaps/leggings till tävlinbg, har äntligfen insett att mina fötter o vader inte tycker om ridstövlar alls o de verkar så bekväma :d

N

Notorius

Sorbe, du som vet :p
Vart får man tag på dessa :
WaffleSaddlePadBlue(withsaddle)croppedlg.jpg

Jag måste ha ett ljusblått :d

Sorbe

Trådstartare

På vilket sätt? Du sitter fast och tappar de inte, du slipper tänka på det när du rider, att ha foten rätt placerad i stugbygeln för att inte tappa den och för att inte få in den för långt så att du ev. skulle kunna fastna med foten...

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5535 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Utrustning Ja som rubriken lyder, vad är bäst ridstövlar eller shortchaps? Det är såklart en personlig preferens, men nu är det dottern som ska ha...
2
Svar
31
· Visningar
2 427
Utrustning Jag behöver nya skor, både för ridning och stalljobb. Har haft Blundstone som varit toppen, men de kostar rätt mycket jämfört med många...
Svar
0
· Visningar
244
Skola&Jobb Idag insåg jag att det här inte är hållbart längre. Jag gillar mitt jobb, mina kollegor och är duktig på det jag gör. Tyvärr finns det...
Svar
15
· Visningar
1 213
Skola&Jobb Hur funkar det om man förlikas angående ett ersättningskrav (heter säkert inte så men när jag vill ha pengar för att jag anser att tex...
2
Svar
34
· Visningar
1 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Ledsen hund
  • hundvattenflaska

Hästrelaterat

Omröstningar