Bukefalos 28 år!

Xbox 360 problem

T

Tarzzan

Vet inte om denna tråd hamna rätt men men.....
Min sambos xbox 360 hänger sig rätt ofta när man spelar på live.
Någon annan som har samma problem?
Har suttit med suport ett antal gånger men dom fattar ingenting:mad:
Någon som vet vad problemet kan vara?????
Det har varit så att det hänger sig titt som tätt sen vi köpte konsollen(ca 6 månader sedan)..

Börjar bli rätt trött på det:mad:
 
Sv: Xbox 360 problem

vad händer när den hänger sig? vad är det för spel? bruakr det hända inom en viss tidsintervall ifrån att ni startat konsollen?
hur är konsollen positionerad, liggande eller stående, i slutet utrymme eller med mcyket luft ikring?
 
Sv: Xbox 360 problem

Konsollen stannar och blir tyst och musiken tystnar.
Det är oftast på GRAW 2.(ghost rikon bla bla)
Det kan hända när vi startar den och skall joina en match eller efter någon halv timma.Det är väldigt olika.
Vi har konsollen liggandes med mycket luft runt omkring.Så det beror nog inte på överhettning.
Vad kan det vara för fel???
Är så less att vi snart köper en ny:mad:
 
Sv: Xbox 360 problem

Har ringt dom och försökt pressa dom men då säger dom bara pöva dittan och dattan.
Vi vill inte skicka in den utan bara få en ny!
Om man skickar in den tar det typ 100 år innan man får tillbaka den och med samma fel:mad:
Har skickat in saker förr.

Börjar fundera på om man skulle köpa en ny.
 
Sv: Xbox 360 problem

du får ingen ny, du får skicka in den.
börja skriva ner när du ringt dem och vad de bad dig testa, samt att du testat det. sen kan du ringa och hörja igen med facit i handen på när du ringde förra gången. att köpa nytt är att kapitulera.
 
Sv: Xbox 360 problem

Men man blir så förbannad att sakerns inte fungerar, inte ens när det är nytt!
Har ju ett ärende nummer där så dom ser ju vad vi har testat.Skall ringa idag igen och skälla lite:devil:
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 875
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 649
Senast: kma
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 786
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 120
Senast: Castellini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp