G

glee

Jag har en mapp på mitt konto (adminstratör) men vill flytta till ett annat (också administratör).. Det verkar inte gå att kopiera den mappen, logga in på andra kontot och sen klistra in, så jag vet inte hur jag ska göra? :confused:
 
Klippbordet töms när du loggar ut, det är en säkerhetdetalj.
Du får göra allt med samma användare inloggad.
Om det är en mapp på skrivbordet så hittar du det under "documents and settings" mappen, där ligger användarnas profiler, gå in på användaren och titta under "Desktop" (skrivbord om det är svensk XP)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag fick ett meddelande i torsdags av en av mina fb vänner. Idag fick jag som synes ett nytt. Jag tycker inte att språket stämmer...
Svar
7
· Visningar
715
Senast: Rosett
·
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
14 157
Senast: Bulldoozer
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
56
Juridik & Ekonomi Hej! Kanske en dum fråga men jag är urkass på sådant här.🙈 Jag har alltid haft två konton hos Swedbank. Jag har ett privatkonto och ett...
Svar
16
· Visningar
3 109
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp