Yahoo Photos

M

maiden

Har ändrat utseende och jag behöver hjälp men vart man ska gå för att albumet ska bli tillgängligt för alla!! Snälla! :bow:
 
gå till "photos.yahoo.com" Glöm inte att logga in, klicka på "my photos", klicka på "share an album", välj vilket album du vill dela med dig av och sedan är det bara att följa anvisningarna......
 
jag kommer till att jag har valt album, men fattar ej vad man ska göra på nästa sida.... eller vänta, jag tror jag lyckades nu...
 

Liknande trådar

Hemmet Nu är ju Sverige väldigt kontantfritt så kontanter är kanske oanvändbara i ett nödläge. Men har du ens kontanter hemma? Läste att...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 219
Senast: athena
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 396
Senast: tuaphua
·
Hemmet Jag fick en chock när jag fick min senaste elräkning för enligt den så ska jag ha gjort av med extremt mycket mer el än vad jag normalt...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 126
Senast: Pinus
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 985
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp