Bukefalos 28 år!

Yahookonto utan telefonnr?

Monstermom

Trådstartare
Det finns tydligen en "grupp" (vet inte riktigt vad det är... :o) på Yahoo för nördar med knittax-stickmaskiner. Eftersom jag nu är en sådan, och dessutom en dålig nörd som inte begriper mig på den, skulle jag gärna vilja gå med/läsa i den gruppen. Men det verkar inte gå att skapa ett yahookonto utan att uppge ett telefonnummer, och jag vägrar! :rage:
Om mitt hus höll på att brinna ner och att ge Yahoo mitt nummer skulle släcka elden så OK, men annars icke.

Finns det några vägar runt detta? :(
 
Det finns tydligen en "grupp" (vet inte riktigt vad det är... :o) på Yahoo för nördar med knittax-stickmaskiner. Eftersom jag nu är en sådan, och dessutom en dålig nörd som inte begriper mig på den, skulle jag gärna vilja gå med/läsa i den gruppen. Men det verkar inte gå att skapa ett yahookonto utan att uppge ett telefonnummer, och jag vägrar! :rage:
Om mitt hus höll på att brinna ner och att ge Yahoo mitt nummer skulle släcka elden så OK, men annars icke.

Finns det några vägar runt detta? :(
Vill det alltså skicka någon bekräftelsekod till ditt nummer eller går det att hitta på ett nummer så att kontot blir nöjt?
 
Tyvärr måste det fungera, den försöker skicka en kod.
Aj då... Ett alternativ är ju att kolla om det är någon som har ett kontant kort liggande någonstans, jag har tidigare år fått såna hemskickade i samband med skolstart från olika telefonbolag för att man ska "låta barnen få en egen mobil" :rage: Tyvärr har jag skickat dem i sopen i samma takt som de har kommit med posten, men det kanske finns någon annan som inte blir lika aggressiv och slänger... :angel:
 
Aj då... Ett alternativ är ju att kolla om det är någon som har ett kontant kort liggande någonstans, jag har tidigare år fått såna hemskickade i samband med skolstart från olika telefonbolag för att man ska "låta barnen få en egen mobil" :rage: Tyvärr har jag skickat dem i sopen i samma takt som de har kommit med posten, men det kanske finns någon annan som inte blir lika aggressiv och slänger... :angel:

Aha, ja det var kanske en tanke! Får kolla med telefonnördiga tonåringarna...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 945
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Ryttare, respekt?? Vi har ett hus och en stor lada. Bägge ligger vid en gårdsplan modell mindre, kan precis vända med sopbilen och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 513
Senast: Jadzia
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 778
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan jag la av det här med hästar för ca. 3 år, när jag tog beslutet att ta bort honom. De första 2 åren jag hade hästen, letade jag efter...
Svar
9
· Visningar
1 386
Senast: vildeld
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp