M

miss_vanessa

wiee....ida köpte jag dressyr sadeln från kompisen...en ursnygg wintec...isabell werth..ooo...så överlycklig...e urskön att sitta i o den passar pållen super!!!..har blivit förälskad...i en sadel *haha*
:D---------------------------
miss vanessa är min princessa :love:
 
grattis vet vilken härlig känsla det är (har precis köpt en kieffer lech dressyr av en kompis till min häst som ligger super och är super att rida i)

:banana:
 
nä bara 2.000..dom tillverkar inte just den sadeln längre så det var därför den e så bilig! :love:

-------- :love:miss vanessa är min princessa :love:-----------
 
Vad kul!! Äslakr min dressyrsadel som är en Morris Norlan :love: :love:!! Helt underbar!! Mn den har lite längre stöd än andra sadlar, Mn Dem kanske vi ska hlöja nä vi har den inne på stoppning.
 
Grattis grattis!!!!!
Jag älskar också min Wintec sadel! :love:
Dom är dö sköna och passar kanon bra på hästen!!! :bow:
 
Har du fått tag på en Isabell för 2000:- kan du skatta dig lycklig! Har haft min i tre år och är helnöjd. Skulle inte byta den mot ngn annan. Den ser fortfarande helt ny ut.

Hannibal säger: GRATTIS!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 036
Senast: QueenLilith
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 740
Senast: shia
·
Utrustning Är återigen ute på jakt efter en sadel till min travare. Har haft ut sadelutprovare tidigare, köpte då en Albion style dressyrsadel...
Svar
3
· Visningar
889
Utrustning Min älskade Wintec Cair börjar bli ordentligt sliten och det börjar bli dags att fundera över vem som ska få ta över efter denna...
Svar
2
· Visningar
723

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp