Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

lil-sis

Trådstartare
Ponnyn är helt friskförklarad :D

De svullna benen ska jag linda med alsolomslag (svullnaden gick ner när vi linlöpte idag)och jag behöver inte oroa mig utan hon ska JOBBA.

Hon hade lite spänningar från vänster bak som strålade lite överallt men det beror på allt bråkande med såren.

Så nu ska jag ta och höja hennes livvärde på meriter.

Underbart ju.. jag väntar nu på besked på en äldre sadel. En sadelmakare skall kolla på den så den är ok.. sen.. kanske.. *håller tummarna*

Grattis!!
Vad kul!!!
Hoppas allt blir bättre nu!!/ Lavinia, vars "sjukling" är helt tokig och bara flyger runt just nu..

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6472 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hästvård Hej! För fyra veckor sedan var vår ponny svullen på utsidan av skenbenet, höger fram, när vi tog in henne från hagen. Hon var inte halt...
Svar
7
· Visningar
484
Hästvård Någon som varit med om liknande? Har ett sto som knappt aldrig varit sjuk eller skadad, tills hon för ett år sedan skadade sig rejält...
Svar
17
· Visningar
1 086
Hästvård Hej! Min häst har flera gånger blivit (vad ska man säga...) "attackerad" av sin hagkompis. Den hästen är väldigt speciell. Min bestämmer...
Svar
1
· Visningar
203
Hästvård Köpte nyligen en häst. Den var nyligen röntgad (typ 4-5 dagar innan jag provridit den), tyckte om den, den besiktades och gick igenom...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 308

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi CXXXII
  • Kompromissa om boendeort
  • Spara pengar

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd nr 24