Yippieeee, snart är det jul

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skrutthöst...

-ett antal ggr kraschad mage (till viss del pga ryggmärgsskadan i samklang med EDS
-ett antal förkylningar, varav pågågende hållit på i snart fyra veckor upp och ner, med hosta från h-ll, vilket jag till sist fick molipect för
-det vanliga deppet med jobbet. Men jag får vara glad att jag har jobb, då facket säger att arbetsgivaren alltid har rätt, när arbetsförmedlaren ringde jobbet sa arbetsgivaren att de inte vet om de har jobb till mig nu i höst, de anställde en ny person i våras... som smygtagit över mina arbetsuppgifter som inte redan de arbetsgivaren reda smygtagit över, pga att de inte vet hur man sa söka fonder och bidrag på ett bra sätt. Arbetsförmedlingen frågar om jag har någon plan, då de som arbetsförmeding inte förmedlar arbeten... eh... så ja, som vanligt moment 22.

+ färdtjänsten, så man slipper alla verkstadskostnader med måndagsexemplar till bil
+ crockpot - slowcooker, jättekul att laga mat jag som aldrig varit matlagningstant
+ bakmaskin
+ permobilen, så man kan ta sig dit man vill, för en fika bland folk även om man inte känner dem
+ mina vänner på olika internetspel, då många vänner IRL, tappat mig nånstans - bakom en vagn?

"Varför gå i lera o sörja, när man kan gå på is och ha det glatt?"
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp