Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Taz

Trådstartare
Varför ylar hundar egentligen? vad betyder det?

Jag vakna imorse av att min hund stod och yla i sovrummet och jag har aldrig hört henne yla, gissa om jag blev förvånad :rofl:
Kan det ha att göra med att hon löper kanske :confused:

Nä jag vet inte, är det någon här som vet

:bump:

N

Nickan

Har säkert med löpet och göra :smirk: *funderar*

Men då kanske nån kan förklara för mig varför en av mina 2-veckorsvalpar ylade inatt??

Nädu har nog ingen bättre förklaring....eller att hon hörde en annan hund som inte du hörde? :confused:

S

sune4you

Hon ylade för att berätta för alla snygga hanar "att här är jag!!!!Var är ni????(du?)

Vi hade grannens tik klistrad vid vår ytterdörr när hon löpte. Hon på utsidan och vår kille på insidan... :D

det finns massor av orsaker till att hundar ylar. kanske vill de ha kontakt, kanske svarar de på ngn annans ylande. min ena jycke ylar till musik (helst bob dylan :)), och det tycker han är jätteskoj!

T

Tippan

Ibland vaknar jag av att min hund ylar i sömnen :d Lite läskigt, men lite roligt också!

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6491 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Övr.Hund Just nu upplever jag en sömnbrist som jag senast upplevde under valptiden. Min kära snart tvååriga hund har nämligen bestämt sig för att...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 369
Hundhälsa Hej, Har en liten pudelblandrastik på nio månader. Hon har de senaste månaderna varit väldigt kräsen med maten. Tog henne till...
2
Svar
24
· Visningar
1 300
Hundhälsa Jag insåg att sommaren är på ingång och därmed kommer våra vänner fästingarna snart att göra sig påminda. Jag kommer vara...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 506
Övr.Hund Vet inte om det går att göra åt åt, men nån kanske har nån ide om nåt som kan hjälpa... Jag jobbar skift och har av naturen begåvats...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 752

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundyrken
  • Uppdateringstråd nr 24

Hästrelaterat

Omröstningar