Ylletäcken

CosmicQueen

Trådstartare
Någon som har tips var det finns billiga ylletäcken... :confused: Är i behov av sådannt då en häst i hagen massakerat min häst sådannt... :( Tänkte köpa ett billigare slit o släng :D som hon kan ha i hagen...
 
börjes ylle täcke är kals bra faktiskt hållt hela sesonegn i 2 år ung. sedan vet jag att dom har för 198 på exlusiv.???
men då är det inga gjordar på men det är billigt och lätt att sy dit själv ju..
 
Hon har ylletäcke både ute o inne nu när det börjar bli kallare, spänner sig o får ont i ryggen annars!!! För o göra det så lätt som möjligt för fodrarna så har hon samma täcke ute o inne o ett regntäcke över ute vid regn!!!
 
Synd att det i Börjes är så himlans stort i bogen bara...köpte ett sådannt till fjordan på res på Globen ifjol, men var inte nöjd alls o sålde det senare...
 
ja kan tänka mig det. min häst har ju problemet tvärt om alltså att han är väldigt bred öevr bogarna så hon passar det utmärkt på.. synd annars är det ett kanon täcke för det priset (enligt mig)
 
Exklusivs ylletäcken tycker jag är fina,jag har ett mörkgrått därifrån.Jag har dock förstärkt sömmarna med band då de inte är kantade men det var inga problem och går säkert att få gjort utav dem om man ber dem.Hör av dig om du skall beställa för då kanske vi kan dela på frakten?
 

Liknande trådar

Utrustning Hur är dom i storleken? Har mätt ryggen och han ska ha 135 i längd, dock så nu när jag fick hem ett (billigare slit och släng från...
Svar
0
· Visningar
380
Senast: Fibusen
·
Utrustning Nu har jag ju inte hästar längre, men jag har vänner som har. Och ofta uppkommer frågan, hur kan man smartast ställa ut en bal/boll i...
Svar
8
· Visningar
656
Utrustning Jag skulle behöva köpa en ny sadelgjord men det tar emot, fasiken vad dyra de är 😝 Vi har just nu en Eric le Tixerant (dressyr) gjord...
Svar
4
· Visningar
609
Senast: Oknytt
·
Foder & Strö Hej, har en häst som är lite dålig i magen från och till. Har gett henne proferm men nu när det börjar ta slut hade jag tänkt köpa in...
Svar
5
· Visningar
586
Senast: lillan222
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp