Bukefalos 26 år!

Ylletäcken

CosmicQueen

Trådstartare
Någon som har tips var det finns billiga ylletäcken... :confused: Är i behov av sådannt då en häst i hagen massakerat min häst sådannt... :( Tänkte köpa ett billigare slit o släng :D som hon kan ha i hagen...

Q

Qudexco

börjes ylle täcke är kals bra faktiskt hållt hela sesonegn i 2 år ung. sedan vet jag att dom har för 198 på exlusiv.???
men då är det inga gjordar på men det är billigt och lätt att sy dit själv ju..

CosmicQueen

Trådstartare
Hon har ylletäcke både ute o inne nu när det börjar bli kallare, spänner sig o får ont i ryggen annars!!! För o göra det så lätt som möjligt för fodrarna så har hon samma täcke ute o inne o ett regntäcke över ute vid regn!!!

CosmicQueen

Trådstartare
Synd att det i Börjes är så himlans stort i bogen bara...köpte ett sådannt till fjordan på res på Globen ifjol, men var inte nöjd alls o sålde det senare...

Q

Qudexco

ja kan tänka mig det. min häst har ju problemet tvärt om alltså att han är väldigt bred öevr bogarna så hon passar det utmärkt på.. synd annars är det ett kanon täcke för det priset (enligt mig)

Exklusivs ylletäcken tycker jag är fina,jag har ett mörkgrått därifrån.Jag har dock förstärkt sömmarna med band då de inte är kantade men det var inga problem och går säkert att få gjort utav dem om man ber dem.Hör av dig om du skall beställa för då kanske vi kan dela på frakten?

Liknande trådar

Hästvård Jag har två hästar som alltid har högt epg med små blodsmaskar. Jag har inte mycket mark ca 1 hektar jag delat till en sommar och en...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 357
Övr. Barn Okej, jag har ingen bebis eller någon som använder blöjor :D Men däremot har jag en katt och en trasig sophink, och jag börjar bli trött...
Svar
18
· Visningar
898
Hundträning Jag, eller snarare vi (dotter och jag), har blivit med valp. En charmerande, glad och enkel liten individ som såklart vill vara med oss...
Svar
11
· Visningar
891
Utrustning Hej! Jag och min familj ska köpa vår första häst. Vi kollar just nu runt på stall och när vi har fixat stall ska vi mer seriöst börja...
Svar
1
· Visningar
386

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur gå vidare efter dåligt första möte?
  • Duvor

Hästrelaterat

Omröstningar