Bukefalos 25 år!

Yoga är gosig !!

MissFideli

Trådstartare
Och när hon blir det, så blir hon alldeles suddig i blicken och får en droppe på näsan. Hon se helt hög/salig ut.

Ville bara säga det, vet att många katter drägglar när dom är gosiga, vilket hon iofs inte gör. Men hon ser helt nedknarkad ut, lillstumpan :love: :love:

R

Rallebralle

drogyog(a) :idea:

Markstedt dregglar vid gos,ett tag sedan bits han...inte hårt men tillräckligt för att det ska kännas... :love:

P

Pellis

Här har vi en till med "påtända" katter. De blir så söta.. :love:

R

Rallebralle

jaaa..hahhahahahhahah. knarkarkatten i knarkarkvarten...hahhahahahahahha...säg det fort om du kan! :p

MissFideli

Trådstartare
Så kanske jag ska saluföra henne på min hemsida?
"Är du intresserad av en unge efter min knarkande katt, var god ring...." :crazy:

R

Rallebralle

mmm,det skulle man kunna tro men min kille bits inte...det är väl de som skiljer dem åt....speciellt nu när markstedt är rakad..... :angel: :angel: :angel:

R

Rallebralle

vad hemskt...stackars kisse..... :crazy:'
med tanka på din avelslycka kanske det ska stå: knarkarkatt säljes...var god ring...

MissFideli

Trådstartare
Åhnä, hon blir kvar här. Hon kanske är och tullar på mina lugnande? Eller sömntabletterna? Dags att kolla upp hennes bakgrund kanske, hon kanske har ett kattinellt förflutet :mad:

P

Pellis

Kattkvarten låter som en kanonide!!
Gossa hela dagarna är det enda osm hjälper :)

R

Rallebralle

det kanske e dina p-piller hon norpar av .om så vore så skulle det svara på en del frågor.... :smirk:

R

Rallebralle

nä...man kan väl ha det ändå......täckmantel kallas det.... :idea:

P

Pellis

Hehe lustigt namn är det... :crazy:
Det är namnet på platsen där vår gård ligger och är mitt i mellan Hudiksvall och Sundsvall i det nordligaste av Hälsingland!

P

Pellis

OK! Hur många patienter har vi nu?? Jag har en med dreggelbekymmer och två som "tissar" på min kastrerade hankatt....

Liknande trådar

• Artikel
Dagbok För ett tag sen så skrev jag att vi hade pratat om dagvård och att jag kanske skulle börja i ungefär mitten av september. Men har tänkt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 189
  • Artikel
Dagbok Innan jag skriver om det jag tänkte idag så vill bara säga så ni vet att jag menar INTE ALLS att man inte får skriva om såna här saker...
Svar
14
· Visningar
758
Hästmänniskan Jag planerar att hyra en häst från ett ridläger om ungefär ett år och då skriver man kontrakt i början på sommaren för att sen få hem...
Svar
2
· Visningar
599
Katthälsa Jag är undrande över en av våra katter som fyller femton iår. Hon nyser lite då och då, är inte helt rumsren och väldigt stillsam. Har...
Svar
8
· Visningar
789

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Fakta om olika selar och vagnar!
  • Skydd vid lastning

Omröstningar