Bukefalos 27 år!

Yoga är gosig !!

MissFideli

Trådstartare
Och när hon blir det, så blir hon alldeles suddig i blicken och får en droppe på näsan. Hon se helt hög/salig ut.

Ville bara säga det, vet att många katter drägglar när dom är gosiga, vilket hon iofs inte gör. Men hon ser helt nedknarkad ut, lillstumpan :love: :love:

R

Rallebralle

drogyog(a) :idea:

Markstedt dregglar vid gos,ett tag sedan bits han...inte hårt men tillräckligt för att det ska kännas... :love:

P

Pellis

Här har vi en till med "påtända" katter. De blir så söta.. :love:

R

Rallebralle

jaaa..hahhahahahhahah. knarkarkatten i knarkarkvarten...hahhahahahahahha...säg det fort om du kan! :p

MissFideli

Trådstartare
Så kanske jag ska saluföra henne på min hemsida?
"Är du intresserad av en unge efter min knarkande katt, var god ring...." :crazy:

R

Rallebralle

mmm,det skulle man kunna tro men min kille bits inte...det är väl de som skiljer dem åt....speciellt nu när markstedt är rakad..... :angel: :angel: :angel:

R

Rallebralle

vad hemskt...stackars kisse..... :crazy:'
med tanka på din avelslycka kanske det ska stå: knarkarkatt säljes...var god ring...

MissFideli

Trådstartare
Åhnä, hon blir kvar här. Hon kanske är och tullar på mina lugnande? Eller sömntabletterna? Dags att kolla upp hennes bakgrund kanske, hon kanske har ett kattinellt förflutet :mad:

P

Pellis

Kattkvarten låter som en kanonide!!
Gossa hela dagarna är det enda osm hjälper :)

R

Rallebralle

det kanske e dina p-piller hon norpar av .om så vore så skulle det svara på en del frågor.... :smirk:

R

Rallebralle

nä...man kan väl ha det ändå......täckmantel kallas det.... :idea:

P

Pellis

Hehe lustigt namn är det... :crazy:
Det är namnet på platsen där vår gård ligger och är mitt i mellan Hudiksvall och Sundsvall i det nordligaste av Hälsingland!

P

Pellis

OK! Hur många patienter har vi nu?? Jag har en med dreggelbekymmer och två som "tissar" på min kastrerade hankatt....

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
954
Hundhälsa ...som vår hund? "Kort" sammamfattning: Åker in med hunden till djursjukhuset och det visar sig vara akut livmoderinflammation och...
Svar
0
· Visningar
322
Senast: JosephineR
·
  • Artikel
Dagbok Ska jag vara ärlig så har 2023 varit ett riktigt skitår. Första kvartalet var ju åt pipsvängen redan från början med en fin vän som...
Svar
6
· Visningar
618
Senast: astronaut
·
Hundhälsa Min engelska staffe/amerikanska bulldog blev i höstas akut sjuk. Spydde flera gånger om dagen och slutade äta. Man hörde hur magen pep...
Svar
9
· Visningar
431
Senast: zelma123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Vad väljer ni att höra först?