Yoga är gosig !!

MissFideli

Trådstartare
Och när hon blir det, så blir hon alldeles suddig i blicken och får en droppe på näsan. Hon se helt hög/salig ut.

Ville bara säga det, vet att många katter drägglar när dom är gosiga, vilket hon iofs inte gör. Men hon ser helt nedknarkad ut, lillstumpan :love: :love:
 
drogyog(a) :idea:

Markstedt dregglar vid gos,ett tag sedan bits han...inte hårt men tillräckligt för att det ska kännas... :love:
 
Här har vi en till med "påtända" katter. De blir så söta.. :love:
 
jaaa..hahhahahahhahah. knarkarkatten i knarkarkvarten...hahhahahahahahha...säg det fort om du kan! :p
 
Så kanske jag ska saluföra henne på min hemsida?
"Är du intresserad av en unge efter min knarkande katt, var god ring...." :crazy:
 
mmm,det skulle man kunna tro men min kille bits inte...det är väl de som skiljer dem åt....speciellt nu när markstedt är rakad..... :angel: :angel: :angel:
 
vad hemskt...stackars kisse..... :crazy:'
med tanka på din avelslycka kanske det ska stå: knarkarkatt säljes...var god ring...
 
Åhnä, hon blir kvar här. Hon kanske är och tullar på mina lugnande? Eller sömntabletterna? Dags att kolla upp hennes bakgrund kanske, hon kanske har ett kattinellt förflutet :mad:
 
Kattkvarten låter som en kanonide!!
Gossa hela dagarna är det enda osm hjälper :)
 
det kanske e dina p-piller hon norpar av .om så vore så skulle det svara på en del frågor.... :smirk:
 
nä...man kan väl ha det ändå......täckmantel kallas det.... :idea:
 
Hehe lustigt namn är det... :crazy:
Det är namnet på platsen där vår gård ligger och är mitt i mellan Hudiksvall och Sundsvall i det nordligaste av Hälsingland!
 
OK! Hur många patienter har vi nu?? Jag har en med dreggelbekymmer och två som "tissar" på min kastrerade hankatt....
 

Liknande trådar

Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
20
· Visningar
854
Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 125
Senast: Grazing
·
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 940
Skola & Jobb Jag har blivit singel efter att sambon gjorde slut med mig idag. Det hela suger såklart och är otroligt sorgligt. Jag är ledsen, arg...
2
Svar
29
· Visningar
3 703
Senast: Fazeem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp