Yoga är gosig !!

jag hade en hittekatt som snuttade på en av mina kastrater,hon fick inget ordentligt tag (då det inte fanns så mkt att ta tag i ) så det liksom pep när hon snuttade...jag höll på att bli galen!!!!! :smirk:
 
hahahahhahahhah *asg*...den där bilden på lilla blå...hahhahahahahhahahahhahah :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
 
Så ser Balder ut när de små är där & letar mat! :D Varken de eller han har förstått att han är en kastrerad pojke! Som en mallig nybliven kattmamma ser han ut!! :rofl:
 
Mina småttingar snor ihop en tuss hår och sedan är det bara att "suga" på.. ;)
 
har ni någonsin sett en katt med så mkt rufism...hahahhahahhahahahahhahahhah :o
 
Okej, och så 2 tvångsintagna från Rallebralles farm. Och min... 6 ( :o)
Och det redan innan vi startat stället. Hur ska det här gå ! Tror du vi kan söka EU-bidrag? Staten kanske kan gå in och subventionera våra priser så fler söker sig till oss med sina problem?
 
Attan jag tror att vi får fullt upp!! Vilken affärside vi kläckte mitt i natten :D
Def EU-bidrag och alla andra bidrag med för den delen ;)
 
Eric rejjers(stavas??) sa att han aldrig sett en så ung katt med så mkt rufism,först trodde han att det var en hona,en sköldpadda...hahhahahahhahahah
det spelar ju ingen roll på skogisar ....så det gör inget! :D
 
det e ju bara massa hår......eller det vara bara massa hår.... :o :crazy: :p
 

Liknande trådar

Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
20
· Visningar
1 107
Senast: monster1
·
Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 183
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 886
Senast: Hazel
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
641

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp