Yoga är nog paranoid

MissFideli

Trådstartare
Sen vi flyttade har hon blivit lite tokig, min kära kisse. Helt plötsligt tittar hon bakåt in i nått av de andra rummen och får en jättesvans !! T.o.m skogisar skulle bli avis på den svansen !!
Nog för att hon är otroligt söt i stor svans... hmmm... kanske spökar det här? Nu börjar nog jag också bli lite rädd...

Ointressant vetande :angel:
 
då ska du veta vad min mammas katt gör!!!
när jag bodde hemma och var ensam på nätterna så brukade jag lägga mej i mammas dubbelsäng med alla katterna. jämt så började mammas katt att morra och resa ragg och tittade ut mot hallen. jag blev alltid lika rädd.
så kunde hon även göra om hon hörde ngt utanför huset.

nu när jag flyttat hemifrån så har mamma berättat att de som bodde i huset innan oss trodde att det spökade i huset.
vet att de som bodde innan de vi köpte av dog unga i cancer...och lämnade sina barn kvar.
nu vågar jag inte sova där själv ngt mer. har vid flera tillfällen kännt mej iaktagen men vinkat bort de känslorna för att jag bara trott att jag inbillar mej.....
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag är glad över att jag är frisk, och att mina nära och kära lever och är friska. Men det faktum att jag är glad och tacksam över det...
Svar
0
· Visningar
895
Senast: cassiopeja
·
Hundavel & Ras ny här jag med,vill bara höra o ev få lite svar. min älskade mitzy Lhasa apso var drygt 10 år o jag var så glad att hon aldrig varit...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 186
Senast: Gnist
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 150
Övr. Katt Jag har en katt som vid möte med annan katt mer eller mindre alltid visar någon form av aggression. Ofta handlar det om vuxna, lösa...
Svar
5
· Visningar
1 764
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp