Yoga är på väg i löp !!

MissFideli

Trådstartare
Så på söndag åker vi tillbaka till Chivas, S*Karl Johan's Damien (lila) och testar en gång till.

Och om nån undrar och saknar mig lite, så har jag jättekrångel med datorn efter att ha försökt uppgradera till XP från Me, så nu funkar knappt nånting. Datorn stannar upp och startar om sig själv efter några minuters surfande på nätet.

Lite ointressant vetande.

Håll iaf en tumme för att Yoga denna gång blir dräktig OCH får levande barn. :banana:
 
Jösses vännen, självklart! Det är dags att du har lite uppgång nu.

Jag hoppas att det fortfarande går bra med jobbet! Det är ingen chaufför som sagt nåt än, så jag antar att jag inte åkt med dig... *S*
 
Mer !!

Hon åkte idag istället, både jag och Fia höll på att tappa öronen :crazy:. Jäkla katt å skrika !

Täckte över alla titthål i buren med papper och hade en jacka för burdörren så hon inte skulle se nått när vi kom till hanen. Det var ju bara 1 mils bilresa och då fick hon förstås se ut. Väl hos Chivas, ställde jag buren med bakänden mot dörren och Chivas och öppnade. Yoga gick ur utan att säga nått, och sen stegade Chivas in med bestämda steg. Yoga jamade åt honom och sen var det inget mer med det. Efter 10 minuter var det så tyst i rummet att vi var tvungna att öppna dörren och se om dom levde, då var Yoga dryga halvmetern bakom Chivas och började gå mot dörren så vi stängde fort.

Kan ni tänka er, min argbigga skötte sig exemplariskt !! Antagligen beror det på att hon känner igen Chivas och att det inte bor några andra katter där som hon känner lukten av.

Nu får hon bo hos honom några dagar med räkning från första parningen och iom att jag håller på att flytta så är det kanonperfekt tid.

Ville bara berätta !!

Glad Monika :bump: :bump: :love:

PS. Förväxla inte denna Chivas med loveponies Chivas, för det enda som stämmer överens förutom smeknamnet är att dom är diluterade :D
 
Re: Mer !!

Åhhh vad spännande....*hoppas,hoppas* att det blir bebbar nu då!!!
Vad blir det för färger....eller vänatde iaf?

*undrar om en britt skulle passa i mitt gäng* :angel: :angel: :angel:
 
Re: Mer !!

Hmm, att stoppa in en Britt i ditt gäng är väl som att sätta in en Ardenner i fullblodshagen. Kan tillägga att jag träffat en sån Ardenner :rofl:

Chivas är lila och Yoga är chokladbärare, det ökar färgernas antal med 100% :).

Möjliga här är Svart, Blå, Choklad och Lila, alla med eller utan vitt. Ingen skillnad på honor och hanar.
Den dödfödda hon fick med Chivas var svartvit med en underbar teckning, så kan det bara bli levande denna gång så blir det säkert kanon. Kan det bli annat med dessa föräldrar? :angel: :cool:
 
Nä, inte fått köra 521 än. Men typ alla andra :crazy:.
Det kommer nog, nån gång iaf. På måndag blir det enbart stan, 7:an och 14. Körde natt på 12:an i lördags, men du kanske var hemma och tog det lugnt :D
 
Re: Mer !!

nääääääää......inga fullblod här inte!!!
bara massa dominanta abyssar....
den stora nackdelen med aby är att de tar över...först lite lugnt börjar de dominera alla katter,går vidare över resterande djur...o fortsätter tills men en dag inser att man är styrd av ett gäng korthårs-maffiosos.... :crazy:

Kan du bara ana hur söt min blåa bebis är.... :love:
när jag pussar henne på "huvudkölen" så kan jag gråta av lycka ,hon är så söt så att jag bli galen! :D
Hennes bror flyttade för en vecka sedan.... :cry: :cry:
det är iof rätt så skönt ,men jag saknar honom lite iaf. :( :crazy:

Hoppas att du inte får en blå ....du har jag svårt att hålla fingrarna borta....om jag känner mig själv rätt... :o :crazy: :angel: :angel:
 
7'an åke jag ju måndag till fredag, ett antal gånger...

Jaja, vi får väl se.

Skönt att Yoga verkar sköta sig.
 
Re: Mer !!

Tja, isåfall kan du ju ta fram en blå aby åt mig så byter vi rakt av :idea:

Sådär kan jag känna när jag tittar på Yoga när hon sover. Hon är så söt så det bara bubblar i mig. Visst är det underbara djur?
 
Re: Mer !!

:idea:....smart!
fast tänk vad en "utomrasad" kisse skulle bli mobbad.... :(
Jag är alltså fast i aby och sia/ori-träsket i resten av mitt liv.... :crazy:

om jag inte kastar ut alla katter på riksväg 75 o skaffar bengaler istället... :devil: :devil:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp