Yoga på youtube

Javan

Trådstartare
Jag är nybörjare på yoga. Ingen entusiast mer på planet nödvändigt ont. Men jag ser ju nyttan och vet varför jag behöver det.

Någon som har ett bra tips på film på nätet som jag kan yoga hemma med? Har en matta men inget annat. Har gillat yinyogan bäst då jag hinner med.

Helst inte längre än 20-30 minuter så kanske jag lyckas genomföra passet hemma. Jag har bytt gym (ekonomi) och det gymmet är inte så bra på yoga utan kör mest bodybalance vilket är ngt helt annat för mig.
 
Jag använder en gratis-app som heter Daily Yoga. Nybörjarprogrammen är gratis och för de svårare grejerna får man betala. Tycker den är jättebra.
 
Att hitta något precis sånt här står på min att göra lista i dag så tack! Nu slapp jag leta själv:D
 
Jag har en app som heter "Vila dig i form" med yin-yoga-pass i olika längd. Du kan också sätta ihop egna kombinationer. Inte gratis men inte jättedyr och riktigt bra.
Utöver matta har jag klarat mig med vanliga kuddar och filtar när extra stöd behövs.
 
Tack alla! Fick aldrig några notiser så trodde inte någon svarat. Nu har jag lite att börja med.
 
Jag är nybörjare på yoga. Ingen entusiast mer på planet nödvändigt ont. Men jag ser ju nyttan och vet varför jag behöver det.

Någon som har ett bra tips på film på nätet som jag kan yoga hemma med? Har en matta men inget annat. Har gillat yinyogan bäst då jag hinner med.

Helst inte längre än 20-30 minuter så kanske jag lyckas genomföra passet hemma. Jag har bytt gym (ekonomi) och det gymmet är inte så bra på yoga utan kör mest bodybalance vilket är ngt helt annat för mig.

Anna Germundsson (Yogamala på Youtube). Finns mycket att välja på bland hennes pass.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ På måndag kommer jag att dra igång en utmaning som går ut på att jag ska yoga varje dag i 30 dagar. Jag kommer att köra enligt ett...
17 18 19
Svar
371
· Visningar
12 184
Senast: zassoo
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Behöver nog mest skriva av mig lite. Jag upplever mig väldigt sällan nöjd och tillfreds med livet. Just nu har jag hamnat i en riktig...
Svar
14
· Visningar
4 023
Senast: starcraft
·
Skola & Jobb Kort bakgrund: jag mår psykiskt dåligt. Jag har i ett antal månader varit i kontakt med vc. Jag har fått medicin -- just nu bara...
Svar
6
· Visningar
994
Senast: vtok
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter ett par månaders inaktivitet pga min trasiga arm och insikten om hur svag och förstörd armen blev av inaktiviteten, samt hotet om...
Svar
0
· Visningar
669
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp