Yoga verkar dräktig !!

MissFideli

Trådstartare
Det växer små knallrosa knoppar på hennes mage såg jag idag !!

Nu måste ni ALLA hålla tummarna för att denna gång slutar lyckligt !

I så fall blir det små håriga tidiga julklappar nånstans mellan 2-10/12. Hoppas på små chokladpraliner, men även lakritsar, blåbär och violer går bra. Men vita fläckar eller utan.

Jätteglad Monika :bump: :bump: :banana: :banana:
 
Nä, han flyttade. Tur att hon har en så snäll matte som ställer upp och kör henne till närmsta snygging en lördagkväll och dessutom betalar för kalaset :smirk:
 
Jaså det fanns en grannens husis? Jag bara chansade :D!

LYCKA TILL den här gången! Nu förtjänar du att bli mormor ;).

mandalaki
 
BLÅBÄR;BLÅBÄR;BLÅBÄR.. :banana: :banana: :banana: :banana:

Hoppas att det blir ett gäng blåbär....utan vitt! :p :love:

Då kan vi byta rätt av...blått mot blått... :angel:
 
:eek:
Nä....det var ju ett skämt.........du kan få en kastrathane....Solo, :D :angel:
 
Nä...det ska han inte heller..... :smirk:
men det e typ den enda jag har att erbjuda. :D
 
...så är väntan aldeles för lång. :p

Syrrans Oci ska ju få ungar ....o den föder aldrig,jag blir vansinnig .
Jag planerar ju att sälja dem o hitta bra köpare snarast.
Även om de inte flyttar innan 12 veckor,men det är alltid bra att vara förberedd.
Jag vill veta vilka färger de har o hur många de är.... :crazy:
 
Grattis, grattis :D

Hoppas att det blir ett helt gäng ljuvlingar.....men det är klart med en så´n urtjusig mamma är det inte troligt att det blir nå´t annat :)

Hur ser "pappakatt" ut?

Mvh C + Gänget

Ps; Kan berätta att dina stödisar alla nu fått kanonhem och mår superbra.....Lucky växer som om han får betalt för det :bump:
 
Hoppas du får någon liten viol, lila är så fint! Så mjuk färg, på något sätt. Choklad är också fint, men en lila kan ju ge choklad...
Ska du behålla någon hona till din uppfödning? (Om det tex blir en choklad-vit...)
 
Det beror lite på hur dom ser ut och vilka som blir sålda. Men det vore inte fel med en chokladvit liten stumpa.

Pratade precis med Yogas uppfödare, hon har en ursöt liten lilapadda från Norge som jag vill ha en avkomma till. Men det beror på hur ekonomin ser ut förstås.
 
Vad kul att dom mår bra !! Tänker på dom massor.
Pappa katt är lila och ser ut ungefär såhär:
Yoga och Chivas

Fast denna bild är från förra parningen förra sommaren. Har nyare bilder i kameran, visar dom såfort dom är framkallade.
 
Oki (vitsigt va? :idea: :banana:)

Inspekterade Yoga lite närmare igår och dom tuttarna hon hade då hade gjort Pamela Anderson grön av avund !!! :confused: :o
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Dräktig Ridgeback. Vi parade henne den 17,18,19 och 20 Oktober. Vi har hannen också och de har fått en kull för 3 år sen med 13 friska...
Svar
18
· Visningar
4 686
Senast: regina11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp