MissFideli

Trådstartare
Urk var grinig hon börjar bli, lillskruttan. Hon ska hela tiden vara där jag är, men petar jag på henne så gnäller hon.
Idag var jag orolig, hon låg på köksbordet sådär som katter ligger på magen med vikta ben. I 45 min låg hon så, men sov inte utan låg och tittade hela tiden (jag vet att det är kränkande att smyga på katter :o). Undrar om det börjar spänna runt midjan...
Nån som vet ungefär hur stora fostren är vid dryga 5 veckors ålder? Yogas mage var stor sist trots bara en unge och nu börjar hon redan få problem med att hoppa upp i sitt klätterträd.
 
hoppas på att de hittar en fin kille till min kisse snart så jag med kan få ha lite bebisar hemma. *längtar*
 
Mmm, längtar också. Hoppas bara att jobbet går med på semester när hon ska ha. Annars blir jag underligt och passande nog sjuk under en vecka i början av december. :angel:
 
Kan passa på att ge ett tips också ! Försök få tag på 2 pallkragar att ha som kattungehage. Yogas uppfödare har det till sina kullar och det är perfekt. Lagom utrymme för små kisseungar, dom kan inte ta sig över förrän dom är ca 4-5 veckor gamla, låda och matskål och en mamma som matar får plats och mamma kan hoppa ur när hon vill ha lugn och ro.
 
det lät smidigt men funkar inte i våran lägenhet eftersom den är ganska liten.
funderar med på hur jag ska göra sen när de är på gång.
får hoppas på att pojken kan plugga hemma istället.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
690
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 095
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 333
Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 830
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp