MittNyaJag

Trådstartare
Kan man spara ner filer därifrån?

Kanske bättre att fråga på data iof.. Moderator får protestera iaf!!

Bara måste ha in Björne på min telefon!!
 
Sv: Youtube

Har för mig att jag sett/hört talas om nåt tillägg till Firefox som gör att man kan ladda hem filmer därifrån...
 
Sv: Youtube

Fins inte de låtarna på P3s hemsida då?

Jo, nu har jag hittat den även där.
Följdfråga då, hur får jag hem den därifrån?
Känner mig lite korkad förtillfället.. annars brukar jag kunna lista ut det.. Men min hjärna verkar sagt upp sig efter några veckor i plugget... :angel:
 
Sv: Youtube

nu lyckades jag spela in den i realplayer från p3's hemsida.
Men.. den är i en IVR fil.. någon som vet hur/om man kan konvertera om den till mp3?
 
Sv: Youtube

Lite googling säger att det enda fungerande sättet just nu verkar vara att bränna till skiva, och sen rippa musiken från skivan...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
227
Senast: Enya
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
787
Senast: Squie
·
Skola & Jobb Jag har lite lösa funderingar kring sjukperiod och krav på sjukintyg (från dag 8). Vilka frånvarodagar räknas? Vad jag förstår räknas...
Svar
4
· Visningar
648
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
841
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sommarföräldrar 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp