Yr - är det verkligen normalt vid influensa ?

Omkring två veckor.

Okej, det är ju ett tag! Jag är inne på 1,5 veckor nu och det har ju minskat men långt ifrån helt borta.


Jag var hos läkaren i torsdags igen, ville kolla så att det inte var kristallerna men han tyckte inte det lät som det och hittade inga andra fel. Jag hade hoppats på en mirakelmedicin som gjorde allt bra på en gång.
Nu är jag bara yr, har lite tryck i öronen men inte ont i halsen eller snorig. Men tagit blodprover för att kolla b-vitaminer, järn och blodstatus.

Klarar inte av att bara vara hemma längre, bor själv och man blir ju galen av att inte träffa någon människa på nästan 2 veckor.
Var på jobbet igår, gick väl hyfsat blir trött i huvudet av att känna mig yr. Har ett jobb då jag ibland kör bil, men det tycker inte läkaren jag ska göra (inte jag heller) så länge det känns såhär.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hur pratar man med vårdcentralsläkare så att man faktiskt får hjälp? Jag har inte sökt vård på VC på många år nu eftersom de aldrig...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 088
Senast: tornblomma
·
Kropp & Själ Får man starta en ”tolka mina Covid-symptom”-tråd? Har försökt ringa 1177 i två dagar nu men det går verkligen inte att komma fram, och...
2
Svar
28
· Visningar
3 829
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Den 24/12 vaknade jag och mådde inte alls bra. Hade haft en vecka med lite halsont och snor i näsan, som en vanlig förkylning. Sen...
Svar
16
· Visningar
1 234
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Det finns ju massor av trådar om Corona men hur sjutton ska man veta vad man har? I förrgår började jag må lite dåligt, började bli...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
25 443
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp