Ytterligare en häst knivskuren i Molkom

Sv: Ytterligare en häst knivskuren i Molkom

Fy vilka människor det finns...

Hur kan någon ge sig på ett försvarslöst djur???'
 
Sv: Ytterligare en häst knivskuren i Molkom

Jag kan verkligen inte förstå att det kan hända! Vem gör något sånt här??? kan inte förstå att det finns folk som ger sig på djur som inte kan försvara sig!
 
Sv: Ytterligare en häst knivskuren i Molkom

:mad::mad::mad:lås in dom o släng bort nycklen
 
Sv: Ytterligare en häst knivskuren i Molkom

Ja om det nu är människor. Vad som en hästägare ser som självklart våld ser en annan som klar hagskada. Detta utgör en gråzon som gör det svårt för polisen att veta var de skall lägga resurser.
PL
 
Sv: Ytterligare en häst knivskuren i Molkom

Ja det är väl bäst att du samlar em mob o jagar misstänkta!
Klå upp alla skumma typer ni hittar!
PL
 
Sv: Ytterligare en häst knivskuren i Molkom

Att djur knivskärs gång på gång visar väl bara att den svenska psykvården kollapsat? Då får vi som djurägare börja ha detta i åtanke och sluta tro att inget händer just våra djur.

Jag förstår inte varför inte hästägarna satt in nattvak. Det hade troligtvis varit min första åtgärd - inte hade jag kunnat sova om jag misstänkt att mina hästar kunde riskera misshandel inte.

;) Krocket - som haft en granne som klippt sönder eltrådarna för att försöka orsaka hästarna en säker död på havrefälten. Den grannen hade egna hästar förresten.
 
Sv: Ytterligare en häst knivskuren i Molkom

;) Krocket - som haft en granne som klippt sönder eltrådarna för att försöka orsaka hästarna en säker död på havrefälten. Den grannen hade egna hästar förresten.



Erkände grannen? Eller såg du när han satt och klippte?
 
Sv: Ytterligare en häst knivskuren i Molkom

Jag hade hagen på bevakning efter första gången så den andra filmade jag det. Utredningen lades ner i brist på bevis!?!. Finfin den svenska rättvisan.

:grin: Krocket - flyttade så klart så alla kunde bli nöjda och polisen slapp befatta sig med obehagliga uppgifter
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I natt gick larmet på ridskolan i Delsbo. Någon eller några hade tagit sig in till två hästar som är uppstallade i uteboxar på...
Svar
0
· Visningar
881
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Den planerade storstädningen av stall och utrustning i Gyttorp är framskjuten. Ridklubben har upptäckt att ännu en häst är hängig med...
Svar
0
· Visningar
590
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter En häst i Rolfstorp hittades i sin hage på torsdagen med skärskador i könsorganet och buken. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
508
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Fyra hästar miste livet i en stallbrand i holländska Maasdijk natten mellan onsdag och torsdag. Ägaren lyckades rädda en ponny från...
Svar
0
· Visningar
617
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp