Ytterligare en ny funktion på forumet

Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

Vass funktion som ger lite spets på (taggar till) forumtillvaron? ;)

Funktionen kanske skulle behöva få en allmän spridning och upplysning för att vara så funktionell som möjligt. Först då blir den ju riktigt bra, ellerhur?

Såna här finesser tycker jag är bra, så länge den används på ett relevant sätt. :idea:
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

Taggar är väl aldrig bra??!! De gör ju ont ju, iaf när man plockar björnbär och rosor... :angel:

/Jillybean som på vanligt vis fattar noll... :cool:
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

Hm, den skulle kunna missbrukas och användas på ett elakt sätt...
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

:confused:

*Kratus fattar noll*

Jag har sett det, men att förstå vad de ska användas till är en annan femma. :angel:
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

Jag fattar inte heller, om man ska ha någon nytta av taggarna måste ju alla trådar bli taggade och på ett liknande vis. Betydligt enklare är det att använda sökfunktionen istället.;)
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

Ha ha! Nu förstår jag också!! :banana: Det tog lite tid men poletten trillade ned till slut! :D
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

Du, kan du skicka den poletten vidare för jag fattar nada..:mad:
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

Måste man fatta allt då?

Men om man kikar in på första sidan så hittas en ny ruta där, Populära taggar. Om man klickar på någon av de orden så får man upp de trådar som har taggats med de orden

Ett klick på ordet bil får alltså upp trådar som taggats med bil istället för alla trådar som råkar ha ordet bil i sig. Kanske ämnesord är en hyfsad synonym till tagg?
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

Hur skapas taggarna? Jag undrar tex över taggen "Bläckis har tråddiarre" som tagg i Mandalakis tråd?
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

Längst till höger vid taggen så står det ändra tagg, där kan du lägga till/ta bort taggar...
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

Ja av någon som gillar att vara elak och köra m nålstick kan allt vändas till fulheter.
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

Jag surnar nästan aldrig till på någon och framförallt är det väldigt ovanligt att jag i så fall skriver det klart och tydligt på forumet :)

Ytterliggare ny funktionalitet har nu tillkommit. Galleri-relaterad info finns nu i profilen. Kommer inte ihåg om det var i just denna tråd det efterfrågades, det finns där nu i alla fall.

Hela galleriet har även uppdaerats till senaste version. Hör gärna av er om ni hittar några konstigheter, eller engelska någonstans. Galleri-profil-fliken vet jag att den behöver översättas, skall försöka hinna med det, de närmsta dagarna.
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

Ja av någon som gillar att vara elak och köra m nålstick kan allt vändas till fulheter.

Precis det menar jag. Eftersom vem som helst kan tagga vilken tråd som helst skulle det ju vara lätt att skriva t ex TS är en tjatig jävel.

Men blir det en mobbingfunktion är det väl bara att ta bort den igen.
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

Jag kan och även moderatorer borde kunna ta bort taggar. Så om ni hittar något riktigt elakt kan ni väl i första hand höra av er till moderatorerna med exakt villken tag det gäller och en länk till tråden ligger i.
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

Jag vet inte om jag har fattat men jag kan alltså tagga en tråd så jag hittar den senare genom att söka på min tagg.
Detta gör att jag slipper skriva något i en tråd (jag prenumenerar automatiskt på dom trådar jag skriver i) bara för att ha koll på var tråden är.

Är jag i närheten?
 
Sv: Ytterligare en ny funktion på forumet

Absolut. Det är väl bara att anmäla som vanligt, elakheter kan ju förekomma varsomhelst i inlägg.

Jag ser att jag kan ta bort taggar som jag själv lagt till, oavsett vem som skapat tråden. Det innebär säkert att du och moderatorerna kan ta bort allas taggar.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
636
Senast: Nordthor
·
Utrustning Jag får väl börja med att vara beredd på att tråden kanske försvinner efterssom det kommer förekomma ett företag, men jag testar i alla...
Svar
0
· Visningar
274
Senast: Entourage
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 373
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var inne på FK's sida... än så länge är det enbart pensionen som kommer på måndag... 5784, räcker till hyran och nästan... halva...
Svar
0
· Visningar
359
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp