Zephyr 829 såld till Danmark?

Görel

Trådstartare
Moderator
Såg just på Del Mar att någon skrivit att Zephyr har exporterats till Danmark! Är det någon som vet om det stämmer?
 
Jag har inte hört att han är såld...bara att han var till salu. :banana:
 
Han stod i Danmark till försäljning för ca 2 år sedan.
Men mig veterligen är han inte såld, han är ju dessutom tillbaka hos sin ägare i Sverige.
 
Ja, det stämmer. Han var utlagd med bild och allt på Thisteds hemsida. Kollade upp detta och han finns inte kvar där. I hingstkalendern för i år står ingenting om att han varit i danmark. Kanske stod han aldrig där utan låg bara ute för försäljning????

Letade på nätet och hittade Sjövillans hemsideadress, men den gick tyvärr inte att öppna.

Mvh Åsa
 

Liknande trådar

Hästvård I somras fick en av våra hästar utslag som såg ut som ringorm. Jag behandlade med ivamerol men blev inte av med det. Under hösten har...
Svar
14
· Visningar
1 117
Senast: Emma-pemma
·
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
13 937
Senast: Bulldoozer
·
Hundavel & Ras Vilken hundras hade ni rekommenderat för räddningsarbete/personsök om ni fick välja? Några kriterier är: hunden måste gilla sökarbete...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 809
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Är det någon här som har rosacea eller väldigt känslig hy i ansiktet som vill dela med sig om vilka hudvårdsprodukter ni använder? Jag...
2
Svar
23
· Visningar
932
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp