Bukefalos 27 år!

Zephyr 829 såld till Danmark?

Görel

Trådstartare
Moderator
Såg just på Del Mar att någon skrivit att Zephyr har exporterats till Danmark! Är det någon som vet om det stämmer?

C

crazy

Jag har inte hört att han är såld...bara att han var till salu. :banana:

B

**BORTTAGEN**

Han stod i Danmark till försäljning för ca 2 år sedan.
Men mig veterligen är han inte såld, han är ju dessutom tillbaka hos sin ägare i Sverige.

A

asan

Ja, det stämmer. Han var utlagd med bild och allt på Thisteds hemsida. Kollade upp detta och han finns inte kvar där. I hingstkalendern för i år står ingenting om att han varit i danmark. Kanske stod han aldrig där utan låg bara ute för försäljning????

Letade på nätet och hittade Sjövillans hemsideadress, men den gick tyvärr inte att öppna.

Mvh Åsa

Liknande trådar

Hästmänniskan Har inte skrivit här inne på hästforum på några år sedan jag sålde min häst men nu måste jag bara skriva av mig. Jag har som sagt inte...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
9 717
Senast: Sirap
·
Relationer Jag har tänkt en hel del den senaste tiden. Tycker det är svårt att förklara och förstå riktigt. Varför det kommer just nu vet jag inte...
Svar
0
· Visningar
751
Hästmänniskan Hej hej! Ska försöka hålla mig kort men endå få med allt relevant. Jag importerade min häst i november förra året. När han kom så hade...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 315
Senast: Fiorano
·
Mat Från och med 1 mars kommer jag behöva jobba två heldagar i veckan från kontoret, och kommer då behöva äta lunch där igen. Hit me med era...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 174
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar