JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Sundsvalls Tidning)
Det har varit rätt tyst om Zoogins ägare Håkan Andersson från Sundsvall under de senaste åren.
Men kanske har Håkan nu köpt en reklamhäst som kan ta honom till de riktigt stora vinnarcirklarna igen.
Det handlar om tyska halvmiljonären Ninja November.
http://www.st.nu/sport/index.php?task=view&id=374216
Moderator
Att lära barn att slåss
Övr. Barn Jag hoppas du ifrågasätter det där starkt. Jag hade varit vansinnig om det hade gått till så när mina barn gick på förskolan och gått...
TinyWiny
16 minuter sedan
Svar: 35
Visningar: 1 566
Barn
Sparande till barnen
Övr. Barn Min bank har något de kallar barnspar. Det är en aktivt förvaltad fond där risken just nu är halvhög och ju närmare utbetalningsdatum...
Dorinda
Idag kl 15:45
Svar: 39
Visningar: 1 151
Barn
Nosework-tråden
Hundträning Jag såg liknande tendenser i början med min hund - mycket nosdutt och slickande - så jag klurade ut en specialare. Två behållare som ser...
Irrbloss
29 minuter sedan
Svar: 660
Visningar: 50 195
Hund
Barmarksdrag/canicross
Hundträning Vi kämpar på här, med lite varierande resultat. 😅 Idag kändes det faktiskt som om något har lossnat lite. Början var (som alltid) kanon...
Iamia
42 minuter sedan
Svar: 615
Visningar: 56 371
Hund
Fastna i stigbygeln
Utrustning Det är väl iofs vettigt eftersom det handlar mer om skostorlek och typ av sko än kön. Själv har jag ganska små fötter och rider aldrig i...
MiniLi
Idag kl 15:20
Fälttävlans-tråden 2025
Fälttävlan Sen är det ju dyrt att träna terräng och man måste oftast åka långt så det tar en hel dag att åka och träna vilket gör att många kanske...
fio
Idag kl 14:19
Svar: 188
Visningar: 10 817
Grenar
Är rökarna utrotade?
Kropp & Själ Hur vanligt är det egentligen att folk röker numera?
Har alla förbund haft effekt på att få färre människor att röka?
Startad av Inte_Ung
Söndag kl 06:05
Svar: 191
Visningar: 5 183
Allmänt