Zoomning, tillgänglighet

Aviello

Trådstartare
Jag som med ålder har fått lite svårare att läsa utan glasögon har ställt in att Chrome ska zooma in till 120% istället för normala 100% på mobilen. (Android)
På rubriker o startsida funkar det fint, men när man öppnar en tråd är det tillbaka till normala 100%, trots att jag valt att webbläsaren ska tvinga förstoring.
Går det att lösa?
Glasögon är bra, men när man är ute och far har man dem inte alltid nära till hands, Buke vill man ju alltid kunna titta in på 😁



Capture+_2018-07-07-07-50-33.png
 
Jag som med ålder har fått lite svårare att läsa utan glasögon har ställt in att Chrome ska zooma in till 120% istället för normala 100% på mobilen. (Android)
På rubriker o startsida funkar det fint, men när man öppnar en tråd är det tillbaka till normala 100%, trots att jag valt att webbläsaren ska tvinga förstoring.
Går det att lösa?
Glasögon är bra, men när man är ute och far har man dem inte alltid nära till hands, Buke vill man ju alltid kunna titta in på 😁



Visa bifogad fil 16910
Nu måste jag börja med att be om ursäkt. Jag vet inte varför jag inte svarat på detta tidigare.

Jag har testat detta nu, på min mobil och på dator, för mig fungerar det, kan mycket väl vara så att det inte fungerade förut.
Menyn är möjligen kvar i samma storlek? Men trådarna och resten förstoras om jag ser rätt.
 
Nu måste jag börja med att be om ursäkt. Jag vet inte varför jag inte svarat på detta tidigare.

Jag har testat detta nu, på min mobil och på dator, för mig fungerar det, kan mycket väl vara så att det inte fungerade förut.
Menyn är möjligen kvar i samma storlek? Men trådarna och resten förstoras om jag ser rätt.

Jag sitter på konditori Sveas med kaffekopp o Samsung J5. Det går utmärkt att zooma in text. Närsynta bofinken Knut...
 

Liknande trådar

Relationer Jag behöver hjälp att reda i mina tankar. Jag lever sedan knappt fem år tillsammans med mannen som jag var säker på var "mannen i mitt...
2 3
Svar
55
· Visningar
14 243
Senast: Korven
·
Övr. Hund Långt men jag hoppas ni orkar läsa ändå! Vår nyss fyllda 1 åriga golden har på sista tiden haft lett att jaga upp sig i förväntan...
Svar
5
· Visningar
2 309
F
Gravid - 1år Jag behöver hjälp med att redan ut tankar, känslor och få perspektiv. Skriver denna tråd under annan nick. Något jag egentligen inte...
2
Svar
24
· Visningar
6 320
Senast: TinyWiny
·
R
Trav Policy för god hästhållning STC:s styrelse har antagit en policy för god hästhållning som finns publicerad i sin helhet nedan och...
Svar
2
· Visningar
1 369
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring - igen
  • Kattbilder #9
  • Trixtråden

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp