Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

R
Kropp & Själ Här är tjejen som knappt kan sminka sig och som nu funderar på att gå nånstans och få ögonfransar och eventuellt ögonbryn fixade. Har...
Svar
18
· Visningar
8 428
Senast: Emale
·
Kropp & Själ Nån som känner igen detta och vet vad det kan vara? När jag lagt mig ner brukar det liksom bubbla, känns som kolsyra, i bakhuvudet...
Svar
5
· Visningar
8 465
Senast: squarepants
·
Kropp & Själ Det är nu ungefär en månad sen det tog slut mellan mig och mitt ex och hela tiden får jag sånna sammanbrott där jag bara gråter. Hur gör...
Svar
16
· Visningar
2 128
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Åh, svärfar har troligtvis åkt på magsjuka. Han mådde bra på förmiddagen och har varit ute och jobbat hela dagen. När han kom in så...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 599
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Var på toa nyss, lite hård i magen men inte stopp. Helst plötsligt låg jag på golvet? Fattar knappt själv vad som hände, men jag...
2
Svar
22
· Visningar
17 173
Senast: Laa
·
Kropp & Själ Jag har ju trott att det är gratis för barn att gå till läkare.... Fick dock idag en faktura från Akademiska efter att sonen åkt in...
Svar
15
· Visningar
2 614
Senast: Jen80
·
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska känna eller göra nu riktigt. Jag träffade kille L i somras på ett semesterställe där alla svenskar super...
Svar
10
· Visningar
1 848
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Har de senaste månaderna dragits med värk i armarna, högst upp mot axlarna (muskelfäste?) Kan inte hitta någon särskild orsak, dvs...
2
Svar
36
· Visningar
39 499
Senast: Enya
·
Kropp & Själ När jag var tonåring använde man det blå "badhusvattnet" från Clearasil, kombinerat med nåt behandlande täckstift. Eller kanske detta...
2
Svar
32
· Visningar
6 332
Senast: Libra
·
Kropp & Själ Jag vågar inte äta Alvedon nu. Kanske hjärta orka inte mer med det.
Svar
10
· Visningar
1 491
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Måndag förra veckan (25/3) upptäcktes att jag har en cysta på en äggstock. Den kommer inte försvinna av sig själv, utan måste opereras...
Svar
5
· Visningar
13 930
Senast: ghost
·
Kropp & Själ Tänkte höra om det finns någon som kan 'se' vart min mammas nyckelknippa tagit vägen. Även förslag på vart vi kan leta bara ändå...
Svar
4
· Visningar
1 210
Senast: Buck
·
Kropp & Själ Jag och min tumnagel på höger handen har varit ovänner et tag, först sätter jag en gaffel på högra sidan av nageln två olika gånger med...
2
Svar
21
· Visningar
42 096
Senast: AgentCarter
·
Kropp & Själ Men varför säjer man så? Grisar svettas väl inte?
Svar
6
· Visningar
11 701
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Hej! Jag har fått sämre hud senaste året och känner att jag vill prata med någon om det. Är det vårdcentralen jag ska ringa eller en...
Svar
1
· Visningar
1 028
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Ja hur får man vitare ögonvitor. Jag har alltid ganska rödsprängda ögon och det minsta lilla smink på och det blir ännu värre. Folk...
2
Svar
28
· Visningar
35 255
Senast: _Maria_
·
Kropp & Själ Jag går bara upp och upp i vikt :p Jag tränade rätt mycket för ett tag sen (gruppträning på gym) men tappade suget, tyckte inte det var...
Svar
12
· Visningar
1 568
Kropp & Själ Dum fråga, antagligen.... Fick under helgen otroligt ont i en visdomstand (och TROR jag, tanden intill). Har aldrig haft tandvärk, så...
Svar
8
· Visningar
7 479
Senast: Sonic76
·
R
Kropp & Själ Är det någon här som varit i Kappadokien och vill berätta lite om det? :) Jag och sällskap funderar på att ta en vecka i Turkiet i höst...
Svar
0
· Visningar
906
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Ska gå att få tag på på typ Ica Maxi eller Kicks och inte kosta massor av hundralappar. Måste finnas i skitblek färg, och som sagt, vara...
Svar
11
· Visningar
2 910
Senast: _FiA_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Bra blötmat
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp