Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Hoppning Jag är ingen hoppryttare precis, utan det är mer dressyren som är min grej. Men nu ska jag ut och tävla lite som klasser med en arab som...
Svar
11
· Visningar
2 452
Senast: Fiorano
·
Trav går det att se på nån travsida?? Tex. atg?? Om hästen har gått orent Ir liknande, undrar om nån fattar vad jag menar :D
Svar
2
· Visningar
2 032
Senast: CA
·
T
Körning Hur hårt skall allting sitta och hur vet jag att selen passa just mina häst, har en gammal fin loksele med baksele som jag ärvt av min...
Svar
5
· Visningar
4 177
Senast: Tomaten
·
B
Western haloj alla, Zacha har nu bytt login...mina användarnamn har ju en förmåga att krascha lite då och då... :crazy: jag har bestämt att...
2
Svar
29
· Visningar
4 973
Senast: millan_myzan
·
B
Fälttävlan Finns det någon som kan hjälpa mig med tips och ideér angående träning av fullblodshäst som har som mål att gå fälttävlan i höst. Har en...
Svar
1
· Visningar
2 099
Hoppning Hej. synd att d gick mindre bra för svenska hopplaget igår. men malin ligge rju hyfsat till in för finalen imorron som direktsänds på...
Svar
12
· Visningar
2 418
Senast: Butterfly
·
S
Islandshäst Nå har jeg prøvd Top-Reiter bomløs. Jeg likte godt å ri i den :) Men til tross for cutback gikk den harde kanten foran nedi manken til...
Svar
6
· Visningar
2 368
Senast: skuggi
·
B
Hoppning Jag har bara en liten undriing: Är det tillåtet att tävla med kandar i alla hoppklasser eller är det bara i de lite högre?
Svar
5
· Visningar
3 070
Senast: **BORTTAGEN**
·
Islandshäst Hej! Ófeigur arrangerar, som många säkert vet, en gaedingakeppni nästa helg, 23-24 augusti, och jag undrar om någon mer ska dit? :)
2
Svar
25
· Visningar
4 208
Senast: Betsy
·
Körning Ni som håller på med körning,hur mkt och hur länge håller ni på att tömköra innan ni börjar med släpor? Eller vad gör ni när ni tar...
Svar
4
· Visningar
2 785
Senast: _L_
·
Övr. Grenar Min lille bror som är autistisk blev VÄLDIGT glad när vi köpte våran häst nu. Han älskar hästar och det är det ända (nästan) som får...
Svar
8
· Visningar
2 838
Senast: _otursbarn_
·
Z
Distans Gör man det? Hur gör man i sådana fall? :confused:
Svar
13
· Visningar
2 629
Senast: Trail
·
L
Trav avel-ML-1333589-ML-
Svar
0
· Visningar
1 964
Senast: lexi
·
X
Islandshäst western med sin islänning?? :confused:
Svar
10
· Visningar
3 046
Senast: Imladris
·
Distans Ni som tävlar distans, använder ni benskydd? I så fall vad för några?
Svar
10
· Visningar
2 818
Senast: angelaL
·
S
Islandshäst Jeg holder på å bli sprø av å lese om saler og bomvidder og vinkler og setestørrelser og ullstopping og syntetstopping og puter (bossor)...
2
Svar
34
· Visningar
7 647
Senast: Balderum
·
A
Övr. Grenar Jag var och tittade på bruks SM i år, och blev otroligt sugen på att börja tävla själv. vart får man reda på vilka tävlingar som kommer...
Svar
10
· Visningar
2 545
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Islandshäst Jeg har sendt mail til de som selger pioneer-salene, og fikk vite at den videste bomvidden var 116 grader!!! :bump: Da trenger kanskje...
Svar
5
· Visningar
2 688
Senast: **BORTTAGEN**
·
T
Western Gör man bort sig fullständigt om man kommer i Hööks ridjeans på D-tävling? Jag vill verkligen ha ett par snygga jeans att rida i men...
Svar
16
· Visningar
5 041
Senast: **BORTTAGEN**
·
Trav Hur rörigt är det i Sveriges travvärld??? :o :eek: :crazy: För ett par veckor sedan blev ett antal tyska tvååringar strukna från...
Svar
6
· Visningar
2 514
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp