Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Alltså det här med radon... Vågar man bo i hus med radon? Jag och sambon är intresserade av ett hus som är till salu, men det...
Svar
6
· Visningar
2 537
Senast: malumbub
·
Hemmet Min far och mot skiljde sig för dryga året sedan och det stora sovrummet har inte blivit använt sedan dess. I påsk så ska jag vakta...
Svar
9
· Visningar
3 933
Senast: Crianza
·
O
Hemmet Nu är det dags för mig att inreda min lägenhet från noll. Den 1 april flyttar jag in :) och jag skulle så gärna vilja ha lite...
Svar
12
· Visningar
3 727
Senast: Agapi
·
Hemmet ..Men jag behöver lite tips :D Jag hade tänkt lägga trätrall som golv istället för den kalla betongen, men problemet är att i somras...
Svar
1
· Visningar
1 076
Senast: _Sascha_
·
S
Hemmet I vår lägenhet är det sån taggig vägg som är vitmålad i vardagsrummet. På den högst upp, sitter en bord, ca 1,5 dm bred. Hur får jag...
Svar
11
· Visningar
5 511
Senast: Skumbananen
·
  • Låst
Hemmet Jag ska göra om rummet och letar i första hand tapeter. Om jag inte hittar några, kan jag då måla på befintliga tapeter? De är första...
Svar
6
· Visningar
2 247
Senast: Snurrfian
·
N
Hemmet Har just rensat ut ett rum i min lägenhet. Det har stått skrot där i minst 50 år.. väggar och tak är enormt skitiga. Fodren kring...
2
Svar
36
· Visningar
6 105
Senast: wtf
·
Hemmet igår fick jag hem min nya jättefina och dyra garderob =) glad i hågen började vi att skruva ihop den, med mycket tankeverksamhet och...
Svar
6
· Visningar
1 188
Senast: Eve
·
S
Hemmet Vi har äntligen fått en lägenhet! En jättegullig 48 kvm. ÅH så kul!!! Dessutom bra mycket billigare än vi hade tänkt oss!:banana...
2
Svar
23
· Visningar
2 291
Senast: GotAsecret
·
Hemmet Hur blir jag av med det???? Har kakel o klinkers i badrummet och lagt på en "tjusig" (=vanlig) badrumsmatta med gummiklädd botten. Och...
Svar
3
· Visningar
1 972
Senast: Yrrol69
·
Hemmet Finns det några flashiga vinställ som man kan sätta upp så att man har vinet på väggen? Helst stående, så de inte sticker ut så mycket...
Svar
6
· Visningar
1 501
Senast: Farao
·
Hemmet Ja nu när sommaren börjar närma sig och vi numera bor i ett radhus och således har en alldeles egen uteplats (jag hade lätt vunnit en...
Svar
7
· Visningar
4 134
Senast: HannaZ
·
Hemmet Så här bor jag!:bump: I ett underbart vackert gammalt trähus. Lägenhet visserligen, men med trädgård och altan på baksidan. Även en...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 160
Senast: Andorra
·
S
Hemmet I en liten lägenhet, kan man då ha en stor soffa? Eller ser det helt galet ut? Är det någon som har det och har kort?
Svar
17
· Visningar
2 421
Senast: Skumbananen
·
Hemmet Nu vill jag se bilder på era fåtöljer o inspireras! Letar en modell till "läshörnan" men inte riktigt bestämt mig för hur den ska se...
Svar
6
· Visningar
1 157
Senast: Skumbananen
·
S
Hemmet Vi får omtapetserat denna veckan i hall och vardagsrum (ja gratis är det ju inte förstås men vi slipper ju själva:D). Så nu ska...
Svar
10
· Visningar
8 076
Senast: susekl
·
Hemmet Alltså seriöst hur gör man och hur orkar man? Jag vet ju hur man packar och så men hur får man alla saker från det ena stället till det...
Svar
11
· Visningar
1 587
Senast: mysboll
·
Hemmet Behöver er hjälp. Har planer på att byta ut min nuvarande soffgrupp mot en ny. Den blivande soffan ska antingen vara en 3a med två...
Svar
1
· Visningar
850
Senast: pimy
·
Hemmet Har starka funderingar på att inreda rummet lite japanskt. Inte så att man tror att man gått vilse och hamnat i en japansk byhåla kanske...
2
Svar
20
· Visningar
5 706
Senast: wtf
·
C
Hemmet Jag är på jakt efter ett nytt databord, då jag kräver en hel del yta nu. Jag har för tillfället ett litet bord, där bara skärmen och...
Svar
14
· Visningar
2 305
Senast: flugskit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp