Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Körning jag har fått frågan om när man kör in en shettis. är det någon specific ålder eller är det runt en viss ålder då de är som mest mogna...
Svar
8
· Visningar
1 847
Senast: alisson
·
L
Fälttävlan vilka ska till lag sm i udden nästa helg? va rider du för för klubb??
Svar
12
· Visningar
2 458
Senast: shady
·
K
Övr. Grenar Ngn som har koll på vilka dag d e man kan komma te täby med hästen/ponnyn??? :confused: :banana:
Svar
1
· Visningar
1 855
Senast: The_Last
·
T
Övr. Grenar Vilka ska dit?? Ser verkligen fram emot imorgon, o inte minst Breeders Trophy med First Edition! :d Fast egentligen hejar jag på en...
Svar
4
· Visningar
2 593
Senast: Mearas
·
B
Övr. Grenar Någon som ska åka till Newmarket på arbetsryttarutbildning nästa år??? Funderar på att göra det.Är det någon som har varit där och kan...
Svar
2
· Visningar
1 811
Senast: quintess
·
F
Islandshäst Jag måste bara fråga eftersom det till vårat stall har kommit en kille från Island (han hyr en egen del på 20 boxar) som har en del...
2
Svar
21
· Visningar
4 407
Senast: Korven
·
J
Islandshäst Hejhej allihopa! Undrar en liten grej här, som jag hoppas någon kan svara på. Undrar om jag tävlar nu i höst kan jag kvala på de poängen...
Svar
13
· Visningar
1 886
Senast: Juvelflickan
·
Hoppning men..jag är lite smått efter här..är det alldeles helt nya regler för hoppning som gäller nu? det som jag lärde mig för ett eller två år...
Svar
8
· Visningar
1 861
Senast: **BORTTAGEN**
·
J
Islandshäst Premiärtävling för mej och Pållan till helgen i lätt fyrgång. jag har förstått att takten är det som domarna först dömer på men...Nu...
Svar
4
· Visningar
1 964
Senast: josse
·
M
Western Vilka är det som ska dit??... vilka ska tävla??.. ska bli så himla kul att åka dit.. skulle igentligen åka upp och rida trailen men det...
Svar
7
· Visningar
2 134
Senast: hotrodder
·
Western vill ha lite tips på lätta övningar jag kan träna på med pållan. (När jag rider alltså.) Har testat att rida med långa tyglar utan...
Svar
2
· Visningar
2 353
Senast: reykurboy
·
J
Islandshäst Hejsan! Kom och tänka på en sak igår när jag satte mig ner för att skriva i en tävlingsanmälan. Jag tävlade i våras då jag tävlade F3...
Svar
2
· Visningar
1 655
Senast: Brolinskan
·
S
Körning hästen är 11år och orädd för allt. tömkörd innan han blev sjuk. har ridit och hållt i "träd" medans jag red.. (hade avverkat utanför...
Svar
2
· Visningar
1 946
Senast: Ajabaja
·
B
Trav Nu är det snart dags för mig att ta B-tränar licensen! Kursen ska vara på Halmstad travet börjar den 15 oktober!!!!!!!!! :banana...
Svar
1
· Visningar
1 684
Senast: nilema
·
B
Trav Undrar om ni har några tips....hästen: så som det är nu travar han hyggligt, men inga topptider precis så något måste ju förbättras. han...
Svar
2
· Visningar
1 882
Senast: Rikkan
·
S
Distans Om jag betäcker mitt sto i mars-april och ställer upp på en clearround 40 km i maj, är det nån fara för fostret då? Eller man kanske...
Svar
10
· Visningar
3 196
H
Islandshäst I går började jag på islandshästridskola! Jag red en 6-årig valack som gärna travade. När vi töltade gick han i långsamt tempo och om...
Svar
2
· Visningar
2 102
Senast: Hermione
·
S
Hoppning tavling-ML-1351820-ML-
Svar
0
· Visningar
1 777
Senast: Speedster
·
L
Islandshäst Hur grovt musklade är hingstars halsmuskler i jämnförelse med valacker? Jag tycker att min 6 årige valack har så spinkig hals, detta kan...
Svar
4
· Visningar
2 114
Senast: josse
·
A
Islandshäst Jag har fått hem ett super fint sto från islands...Mycket fin stam otroligt fin galopp och tölt..Jag skulle nu vilja ta vara på dessa...
Svar
12
· Visningar
2 738
Senast: josse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp