Bukefalos 28 år!

Bra mat i Falkenberg?

Joyride

Trådstartare
Skall åka till Falkenberg efter midsommar och undrar om någon kan tippsa på något bra matställe, pris är inte så viktigt :d
 
Sv: Bra mat i Falkenberg?

Skall åka till Falkenberg efter midsommar och undrar om någon kan tippsa på något bra matställe, pris är inte så viktigt :d
Det finns två restauranger som höjer sig en aning över övriga. En är Källaren Laxen, på Rådhustorget, den andra är Ocean ute vid Skrea strand.
Dessutom har återuppståndna (efter brand) Gustaf Bratt klart godkänt kök om än ibland litet stressad servis.

(Det finns ytterligare en handfull ställen som är ok, men du frågade efter de bättre. :) )

Men efter midsommar åker man väl inte till Fbg, då åker man ju nordost till RHC... ;)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Mat Nästa vecka kommer jag behöva äta en rejäl måltid lite snabbt på eller alldeles i närheten av centralstationen i Stockholm. Jag har...
Svar
9
· Visningar
803
Senast: zarmino
·
Mat Jag har en timmes väntetid i Flensburg ikväll, i passande tid för att äta något. Nån som vet om det finns mat att få tag i på/vid...
Svar
5
· Visningar
457
Senast: Strawberry
·
Tjatter Hej! Vi är ju på ett diskussionsforum så jag undrar vad ni tycker kännetecknar en bra diskussion, både i person och på nätet. Är det...
Svar
2
· Visningar
293
Senast: Dentaku
·
Trädgård & Växter Jag ska på en tripp på lördag och vill ha tips på bra handelsträdgård(ar) runt Västerås. Hit me! Gärna med bra plantor för vettiga...
Svar
7
· Visningar
281
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp